רייכמן מפרגן
רגע לפני הקקטוס על מפעל חיים: רייכמן מפרגן לשטראוס
איגוד המפרסמים בחר להעניק את התואר לרייכמן בזכות פועלו והישגיו בשוק המזון הישראלי, לאחר שחילץ בהצלחה את תנובה ממשבר הסיליקון שפקד אותה לפני כעשור.
רגע לאחר סיום מכירתה של תנובה, וכשישה חודשים לפני פרישתו מהתפקיד, רייכמן מונה בפני nrg מעריב את ההישגים השיווקיים שבהם הוא גאה במיוחד: ההשקות של "יופלה" ו"מאמא עוף".
"המשותף בין שני המותגים הוא שעד ההשקה לא היינו בשוק - ובשניהם הצלחנו להגיע לנתחי שוק גבוהים. החוויה המעצבת
היתה ליצור את הבידול מהמתחרה: יופלה הגיעה לשוק בגישה של פאן, לעומת הבריאות ששידרה אז "דנונה". הבידול של מאמא עוף היה במוצרים הטריים, לעומת הקפואים של המתחרים", הוא מסביר.
אולי זה הניסיון הרב ואולי זו הפרישה המתקרבת, שמאפשרים לרייכמן גם לפרגן למתחרים. "אחרי שנכנסנו עם יופלה והצלחנו לתפוס נתחי שוק גדולים, שטראוס הצליחה להתאושש מהמהלך ולהחזיר לעצמה את נתחי השוק - וזה ראוי לשבח", הוא אומר.
בנוסף רייכמן משבח גם את המותג "טבעול" (לבית אסם) - "מדובר במותג המבודל ביותר בעולם" ואת הבמבה הוותיקה של החברה - "למדתי הרבה מהפעילות של המותג הזה, שנוצר בשיטת יש מאין.