"בית בלב" מעלה קמפיין ב-2 מיליון שקלים
רשת בתי הדיור המוגן של מכבי שירותי בריאות יוצאת בקמפיין באמצעות ירקוני-בן נתן
הקמפיין יכלול מיתוג פנימי (לוגו, שילוט, מדים, ניירת, רכבים , מוצרי אירוח ועוד) וקמפיין מדיה שיכלול: טלוויזיה, שלטי חוצות, אוטובוסים, עיתונות ארצית וחסויות. הסיסמא שתוביל את הקמפיין תהיה: "בית בלב. מקצועיות, מכל הלב".
הרשת מותגה מחדש בעקבות איחוד "מעונות מכבי" עם "מגדל הזהב", עוסקת בטיפול באוכלוסיה המבוגרת ובבעלותה בתי דיור מוגן, בי"ח שיקומי ומחלקות שיקום וסיעוד בכל רחבי הארץ.
בעקבות האיחוד, נבחר לרשת המאוחדת שם חדש- "בית בלב– הרשת לגיל המבוגר מקבוצת מכבי שירותי בריאות", כאשר הערכים
המובילים של המותג הם מקצועיות חסרת פשרות עם יחס אישי וחם.
סרט הפרסום בבימויו של אייל גפן יתמקד ברשת הדיור המוגן ובמערכת היחסים הנרקמת בין אנשי הצוות לדיירי הבית. בניגוד למקובל, הסרט מציג נתינה של דיירי הבית לאנשי הצוות. הדיירים מפנקים את המורה ליוגה, השומר, פקידת הקבלה והרופא בעוגה ביתית מאפה ידיהם. המסר המועבר בסרט: "כשנותנים אהבה, מקבלים הרבה יותר בחזרה".
ורדה קצאור, מנהלת השיווק של הרשת: "רצינו להראות זווית אחרת לפרסום דיור מוגן שמדגיש את הבידול שלנו, לא עוד דייר מבוגר שרץ, קופץ וצוחק עם החבר'ה, ומנגד, גם לא דיירים נזקקים שמקבלים סיוע מהצוות. הרעיון ההפוך, המציג נתינה של דייר הבית (העצמאי) לצוות שאותו הוא אוהב, אומר הכל".