גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


עוזבים את לוטראקי, יוון

ערוץ 10 מתרגם את זכויות השידור של היורוליג לכסף ויגבה 45 אלף שקל עבור חסות במשחק בודד. בקרוב בשידורי מכבי ת"א באירופה: חסויות וירטואליות ותלת ממדיות

מיטל זדה | 16/8/2007 8:13 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
משחקי מכבי תל-אביב בכדורסל ביורוליג עוברים החל מאוקטובר הקרוב לערוץ 10. זכויות השידור של המשחקים, שהפכו עם השנים לנכס צאן ברזל של ערוץ 1, נרכשו על-ידי ערוץ 10 תמורת סכום שנאמד ביותר מ-4 מיליון דולר.

לאחרונה סיים הערוץ לבנות מחירון מיוחד למפרסמים ולמשרדי הפרסום שלהם, הכולל כמה אפשרויות לפרסום במסגרת המשחקים. בניגוד לרשות השידור, הערוץ המסחרי יכול לשלב לצד חסויות גם הפסקות פרסומות, אך אלו אפשריות רק לפני תחילת המשחק, במסגרת המחצית ולאחריו. המחיר לספוט פרסומת של 30 שניות תלוי ברייטינג שאותו ישיג המשחק. המשחקים ששודרו בערוץ 1 זכו לרייטינג נאה, שהממוצע שלו נע סביב 15%. כעת מקווים בערוץ 10 לשחזר את שיאי הרייטינג שנרשמו במשחקי הפיינל פור.

בכל הנוגע לשיבוץ פרסומות צפוי הערוץ לבקש כ-400 דולר עבור כל נקודת רייטינג שישיג המשחק. בנוסף, מאפשר הערוץ רכישה של חבילת חסויות שתקפה ל-20 משחקים במסגרת היורוליג, בהיקף כולל של 774 אלף שקל. תמורת חסות במשחק אחד מבקש הערוץ כ-45 אלף שקל.

לאחר שהורגלנו לחסויות נוסח קלאב הוטל לוטראקי יוון, בערוץ 10 מאפשרים לשבץ גם חסויות וירטואליות או תלת ממדיות. וכל חסות כוללת שתי הופעות על גבי מסך מלא למשך 6 שניות ועוד
4 הופעות הכוללות באנר שירצד על שליש מהמסך. בנוסף יאפשר הערוץ להציב את הלוגו בצדו העליון של המסך, לאורך כל סדרת המשחקים, תמורת כ-43 אלף שקל. כצפוי, את גולת הכותרת של משחקי היורוליג, משחקי הפיינל פור, יתמחר הערוץ בנפרד, ועבורם הוא צפוי לדרוש פרמיה נוספת.

במשחקי ליגת העל בכדורגל, שתחל ביום ראשון הקרוב, צפויה עלות חבילת חסויות להגיע ל-1.277 מיליון שקל. סולי אברמוב, סמנכ"לית שיווק ומכירות של הערוץ: "ערוץ 10 הוא היחיד שמאפשר לצופיו ליהנות מאירועי הספורט המרכזיים".

בערוץ מקווים להחזיר במהלך העונה את ההשקעה הכספית עבור רכישת זכויות השידור. רייטינג גבוה יניע את המפרסמים לרכוש את חבילות הפרסום במשחקים, אך חשוב לציין כי משדרי ספורט מעין אלה מבוססים על קהלי יעד ספציפיים, ולכן הפרסום בהם רלוונטי למפרסמים מסוימים בלבד.

"מפרסם שרוצה להיחשף לקהל המורכב מצעירים, לצד קהל גברי, מקבל את התשובה במשחקים האלה. מדובר בקהל שקשה להגיע אליו בטלוויזיה המסחרית, ולכן הערוץ נותן כאן ערך מוסף", מסביר נבו כרמי, סמנכ"ל המדיה של יהושע TBWA. עם זאת, כרמי מדגיש כי מרבית המפרסמים מחפשים קהל יעד נשי, אשר נמצא באחוזים נמוכים יותר במשחקי כדורסל, ובעיקר במשחקי כדורגל.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים