הישג חריף
מודעת הקטשופ של שלמור אבנון עמיחי זיכתה את המשרד בפרס "מודעת השנה באירופה" בתחרות EPICA
המודעה נעשתה עבור קטשופ חריף של היינץ, ומוצג בה כתם זיעה על כורסא בדיינר, שנוצר כתוצאה מאכילת הקטשופ החריף.
גדעון עמיחי, מבעלי
המשרד, מסר: "התחרות באירופה מהווה מעין ליגת אלופות בעולם הפרסום. אף חברה ישראלית לא זכתה עד היום בקטגוריית מודעת השנה באירופה, ואם ניקח בחשבון את העובדה שהתרבות המגזינית הישראלית עושה את צעדיה ליישור קו עם הנעשה בעולם, הפרס מקבל משמעות גדולה יותר".

המודעה של שלמור. לחצו להגדלה יח''צ