גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


הישג חריף

מודעת הקטשופ של שלמור אבנון עמיחי זיכתה את המשרד בפרס "מודעת השנה באירופה" בתחרות EPICA

חני יודל | 13/1/2008 14:35 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/ Y&R זכה בפרס "מודעת השנה של אירופה"  בתחרות הפרסום EPICA, הנערכת מדי שנה בשטוקהולם, שוודיה.

המודעה נעשתה עבור קטשופ חריף של היינץ, ומוצג בה כתם זיעה על כורסא בדיינר, שנוצר כתוצאה מאכילת הקטשופ החריף.

גדעון עמיחי, מבעלי
המשרד, מסר: "התחרות באירופה מהווה מעין ליגת אלופות בעולם הפרסום. אף חברה ישראלית לא זכתה עד היום בקטגוריית מודעת השנה באירופה, ואם ניקח בחשבון את העובדה שהתרבות המגזינית הישראלית עושה את צעדיה ליישור קו עם הנעשה בעולם, הפרס מקבל משמעות גדולה יותר".
המודעה של שלמור. לחצו להגדלה
המודעה של שלמור. לחצו להגדלה יח''צ
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים