גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


דירוג המפרסמים: שטראוס בראש

גידול בתקציבי הפרסום של הגופים המובילים במשק ב-2007. הסלולריים מתמודדים עם הניידות, רשתות השיווק מפרסמות פחות

חני יודל | 20/1/2008 13:35 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
עם גניזת דירוג משרדי הפרסום הגדולים של יפעת בקרת פרסום בשל הלחצים שהפעילו גליקמן נטלר סמסונוב ובאומן בר ריבנאי מוסט הזרקור לדירוג המפרסמים המרכזיים ב-2007.

גם בשנה החולפת הייתה קבוצת שטראוס עלית המפרסמת הגדולה ביותר במשק, עם הוצאה שנתית לפרסום של כ-20.5 מיליון דולר, כך עולה מנתוני יפעת. הנתון משקף גידול של כ- 10% ביחס ל- 2006. הקבוצה בלטה השנה עם קמפיינים לאקטימל, דנונה, שוקולד פרה, קפה טורקי ואחרים, באמצעות שלמור אבנון עמיחי וראובני פרידן. המתחרה תנובה מדורגת במקום ה-11, עם הוצאה של כ-11.5 מיליון דולר, ועלייה של 15% מ-2006.

במקום השני בטבלה ממוקמת פרוקטר אנד גמבל, עם כ-18 מיליון דולר הוצאות לפרסום, המשקפות גידול של 16%. במקום השלישי ממוקמות פלאפון ופרטנר, עם כ- 17 מליון דולר הוצאות לפרסום כל אחת. סלקום מדורגת במקום השישי, יחד עם החברה המרכזית למשקאות, עם הוצאה של כ-14.5 מליון דולר כל אחת, ועלייה של כ- 12% בהיקף הפרסום. סלקום היא גם המפרסמת הגדולה ביותר בבאנרים באינטרנט, עם הוצאה ריאלית של כ- 3.5 מיליון דולר, לעומת פרטנר (מקום שלישי) ופלאפון (מקום שביעי).

את הגידול הגבוה ביותר באחוזים בהוצאות לפרסום offline רושמת יוניליוור (83%), שכמעט הכפילה את תקציב הפרסום שלה מ-2006, מה שמביא אותה למקום ה-12 בטבלה. אסם מדורגת במקום העשירי עם 12 מיליון דולר וגידול של 4%, ואילו בזק במקום ה-20 עם 7 מיליון דולר, המשקפים צמצום של  16% בהוצאות לפרסום.
שירי מימון. הצטרפה למאמץ המלחמתי של אורנג'
שירי מימון. הצטרפה למאמץ המלחמתי של אורנג' צילום: יח''צ
ניידות זה עסק יקר

פלאפון ופרטנר: מותגים מובילים
קטגוריית התקשורת הסלולרית ממוקמת גם השנה במקום השני בפרסום offline, ורושמת גידול של 10% בהוצאות הפרסום, בעיקר בגלל תהליך ניידות המספרים, בעקבותיו דצמבר נרשם כחודש שיא בהוצאה לפרסום בקטגוריה. בהמשך למגמה של 2006, מותגי הסלולר הם המובילים

השנה בפרסום offline, כשפלאפון ופרטנר במקום הראשון עם 17 מיליון דולר, וסלקום עם 14.5 מיליון דולר. אחריהם ממוקמת רשת שופרסל עם גידול של כ- 82% מתמהיל הפרסום שלה. אחריה בטבלה HOT ו-YES, עם הוצאה של כ-7.5 מיליון דולר כל אחת.

רשתות השיווק בירידה
קטגוריית רשתות השיווק מובילה גם השנה את טבלת הקטגוריות בפרסום offline, אך בניגוד ל-2006, שנת שיא בהוצאה לפרסום בקטגוריה, בעיקר בגלל השקת המותגים החדשים של שופרסל (כגון שופרסל ביג), השנה נרשמה ירידה של כ- 9% בהיקפי הפרסום, והוא מסתכם ב-58.5 מיליון דולר. המותג המוביל בפרסום בקטגוריה הוא שופרסל, אחריו מגה, ובמקום השלישי סופרפארם. קטגוריית הרכב הפרטי ממוקמת במקום השלישי גם השנה, עם 29 מיליון דולר, ללא גידול מ-2006.

קוקה קולה: הקמפיין המוביל
הקמפיין המוביל ל-2007 הוא "לאהוב את החיים" של קוקה קולה, המוערך ב-1.38 מיליון דולר. במקום השני "סלקום על השנייה" של חברת הסלולר, המוערך ב-1.28 מילון דולר, ובמקום השלישי קמפיין למזגן טורנדו עם הוצאה של כ-1.23 מיליון דולר.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים