גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


מלאכים בשמי נתב"ג

אל על טוענת שאפילו מלאכים בוחרים לטוס אצלה. הקמפיין החדש, מבית מקאן אריקסון, נוצר ע"י עובדי החברה

חני יודל | 18/3/2008 14:04 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
חברת אל על הציגה במסיבת עיתונאים את הפעילות שלה לעונת אביב-קיץ 2008, שתגובה בקמפיין פרסומי חדש. הקמפיין, בהשקעה של מיליון דולר באמצעות מקאן אריקסון, נוצר על ידי עובדי החברה ובהשתתפותם. הקמפיין ילווה את החברה בחודשים הקרובים, תחת המסר "אנחנו יודעים שיש לך אפשרויות בחירה, ומודים לך שבחרת בנו".

לצורך ההיערכות לקמפיין חולקו עובדי החברה לארבע קבוצות, שעברו סדנאות תסריטאות וקריאייטיב בליווי צוות הקריאייטיב של משרד הפרסום. כל קבוצה התבקשה להפיק סרטון פרסומת, כשהקמפיין הזוכה נבחר על ידי צוות שופטים, שכלל את רני רהב, איתי גלאון ממקאן אריקסון, הדר גולדמן
ממשרד זרמון גולדמן וליליה רזניק מפרסום תל-אביב-מוסקבה.

בסרטון הזוכה נראה נוסע המצויד בכנפיים כמלאך, אך למרות יכולתו לעוף הוא בוחר לטוס אל-על. מלבד הדוגמן המככב בסרטון, ייבוא מלוס אנג'לס, שאר הקאסט הינם עובדי החברה.

"מאז הפכה אל-על לחברה פרטית היא מתמודדת בתנאי שוק תחרותי שלא הכירה בעבר, אל מול החברות הזרות שמשנת 2006 הגדילו קיבולת בכ-57%", אמר חיים רומנו, מנכ"ל אל על.  "במקביל פועלת החברה עם גורמים כמו העלייה במחירי הדלק, שהגיעו לשיאים חדשים של מעל ל-110 דולר לחבית וצניחת שער הדולר, וגם התנאים הגיאופוליטיים ממשיכים להיות לא יציבים".
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים