גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


תחרות גרנד אפי: קוטקס ניצח

את הפרס הגדול של תחרות האפי לפרסום ושיווק אפקטיבי קטפה חוגלה קימברלי. חבר השופטים: הבחירה בוצעה בזכות אסטרטגיה פורצת דרך והשקה לא קונבנציונלית. המהלך הפרסומי קטף את הפרס גם בקטגוריית מגזרים

חני יודל | 29/6/2008 20:29 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
השקת "קוטקס יאנג" של חוגלה קימברלי, באמצעות פרסום מקאן אריקסון, זכה בפרס הגרנד אפי (אלוף האלופים) לשנת 2008, הפרס הגדול של תחרות האפי לפרסום ושיווק אפקטיבי, שהתקיימה הערב. חבר השופטים נימק את הבחירה במהלך בזכות "אסטרטגיה פורצת דרך, מהלך השקה לא קונבנציונאלי דרך האינטרנט ויצירתיות מחשבתית ראויה להערכה". עוד ציינו השופטים, כי התוצאות העסקיות גברו על היעדים שהוגדרו, והובילו להחלטתה של קימברלי קלארק העולמית לאמץ את המהלך הישראלי בעולם. קודם לכן זכה המהלך גם בקטגוריית מגזרים, שנוספה השנה לתחרות.
קוטקס.
קוטקס. צילום: יח''צ


בשנה שעברה זכה בפרס הגרנד אפי המהלך orange day של ראובני פרידן לחברת פרטנר. גם בקטגוריית האפי פלטינום היוקרתית, עבור הישגים לאורך זמן, זכה השנה פרסום מקאן אריקסון, שהיה מועמד עם שלושה מהלכים שיווקיים בקטגוריה. המהלך שזכה הוא זה של רשת חנויות הנוחות yellow, לחברת פז.

את המהלך הגדירו השופטים ככזה שהוביל ל"מהפכה בשוק הדלק בישראל, ביצירת שוק קמעונאי חדש של נוחות על הדרך". במקום השני זכה מהלך של סלטי צבר ("כשהאהבה מגיעה לחומוס"), ובמקום השלישי "סלקום ווליום" של סלקום. כאמור, גם על שני מהלכים אלו אחראי פרסום מקאן אריקסון.
עוד כבוד לשלמור/אבנון/עמיחי

בקטגוריית "מוצרי צריכה לא מזון" זכתה חברת חוגלה קימברלי עם המהלך Huggies Jeans – השקת חיתול הג'ינס, של פרסום מקאן אריקסון. בקטגוריית "מוצרי צריכה לא מתכלים" זכתה חברת לקסוס ישראל, על מהלך החדרת המותג לקסוס לשוק רכבי היוקרה, של פרסום פובליסיס אריאלי.

בקטגוריית "מוצרי צריכה מזון" זכתה חברת סלטי צבר על המהלך "צבר חומוס של ניהאד הירדני - שוברים מחדש את שיאי האותנטיות", של פרסום מקאן אריקסון. אחרי שזכה בגרנד קקטוס ובתחרות בקאן, פרסום R&Y מבית שלמור אבנון

עמיחי רושם לזכותו זכייה נוספת, בקטגוריית "מלכ"רים, מגזר ציבורי ואחריות חברתית", עבור קמפיין הדממת האינטרנט למען החיילים החטופים.

בקטגוריית "פיננסים, לימודים ושירותים" זכה בנק דיסקונט, על מהלך "משכנתא מסובסדת" של פרסום יהושע TBWA. בקטגוריית "תקשורת, מדיה, הייטק ומחשוב" (כולל אינטרנט) זכתה חברת פרטנר, עבור המהלך "orange בול בשבילך" של פרסום ראובני פרידן. בשנה שעברה זכה בקטגוריה מהלך שימור הלקוחות של החברה, orange day, שכאמור זכה אז גם בגרנד אפי.

8 שנות זוהר

את תחרות האפי, המנוהלת זו השנה השמינית ע"י המי"ל (המרכז הישראלי לניהול), בשיתוף איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום, הנחתה טלי מורנו. על מגישי הפרסים נמנו יו"ר איגוד חברות הפרסום, יאיר גלר, מנכ"ל yes, רון אילון, מנכ"ל סלקום, עמוס שפירא, מנכ"ל וואלה, אילן ישועה, עפרה שטראוס, יו"ר קבוצת שטראוס ויו"ר התחרות, ואחרים.

השנה נרשמה היענות רבה לתחרות -  79 מהלכים שיווקיים מ- 56 חברות הוגשו לתחרות, לעומת 52 עבודות שהוגשו בשנה שעברה. את מספר העבודות הגובה ביותר (17) הגיש מקאן אריקסון, שאף זכה במספר הגבוה ביותר של פרסים בתחרות. חבר השופטים כלל למעלה מ- 50 שופטים, ביניהם אנשי אקדמיה, מפרסמים, פרסומאים ואנשי יחסי ציבור.

פנינה שנהב, מנכ"ל המי"ל, ציינה כי מזה מספר חודשים פועל המי"ל מול הנהלת אפי העולמית, לצירופה של ישראל לתחרות האירופאית.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים