תקציב דקסון לאדלר חומסקי
סמנכ"לית השיווק של דקסל פארמה (דקסון): "העדפנו את LEAD מקבוצת אדלר חומסקי על פני משרדי פרסום מובילים אחרים"
פרסום LEAD של אדלר חומסקי קיבל את תקציב הפרסום של חברת התרופות דקסל פארמה (דקסון), בהיקף של 10 מיליון שקל. החברה עזבה לאחרונה את פרסום פובליסיס אריאלי, לאחר שהמשרד הפסיק את התקשרותו עם פרסום מלניק, שטיפל בתקציב עד כה.
נירה רוטשילד, מנהלת שיווק התרופות ללא מרשם של דקסל פארמה, מסרה: "דקסל פארמה יוצאת
לדרך חדשה ורעננה עם שותף חדש. העדפנו את LEAD מקבוצת אדלר חומסקי על פני משרדי פרסום מובילים אחרים".
דקסל פארמה הוא שם קבוצת החברות הבינלאומיות בארה"ב, באנגליה, בגרמניה ובארצות אירופה הגדולות, הכוללת את חברת דקסון הישראלית - יצרנית תרופות מרשם וללא מרשם, שיהיה מעתה גם מותג החברה בישראל.