גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


תקציב דקסון לאדלר חומסקי

סמנכ"לית השיווק של דקסל פארמה (דקסון): "העדפנו את LEAD מקבוצת אדלר חומסקי על פני משרדי פרסום מובילים אחרים"

חני יודל | 9/7/2008 17:21 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר

פרסום LEAD של אדלר חומסקי קיבל את תקציב הפרסום של חברת התרופות דקסל פארמה (דקסון), בהיקף של 10 מיליון שקל. החברה עזבה לאחרונה את פרסום פובליסיס אריאלי, לאחר שהמשרד הפסיק את התקשרותו עם פרסום מלניק, שטיפל בתקציב עד כה.
נירה רוטשילד, מנהלת שיווק התרופות ללא מרשם של דקסל פארמה, מסרה: "דקסל פארמה יוצאת

לדרך חדשה ורעננה עם שותף חדש. העדפנו את LEAD מקבוצת אדלר חומסקי על פני משרדי פרסום מובילים אחרים".
דקסל פארמה הוא שם קבוצת החברות הבינלאומיות בארה"ב, באנגליה, בגרמניה ובארצות אירופה הגדולות, הכוללת את חברת דקסון הישראלית - יצרנית תרופות מרשם וללא מרשם, שיהיה מעתה גם מותג החברה בישראל.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים