כביש 581 ממשיך לגבות קורבנות: הרוג שני מתחילת השנה

עמותת אור ירוק: "על המדינה להשקיע משאבים כדי לבנות מפרדה קשיחה בין הנתיבים כדי למנוע תאונות חזיתיות"

nrg מעריב | 10/6/2012 9:07 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תגיות: כביש 581
רוכב אופנוע כבן 25 נהרג לפני מספר שבועות בהתנגשות בכלי רכב שנסע לפניו, סמוך לצומת
תאונת אופנוע
תאונת אופנוע צילום: אורי הולצמן דוברות משטרת תל אביב
המעפיל.
זהו ההרוג השני מתחילת השנה בכביש 581, כאשר ב-8 לינואר 2012 נהרג אדם בסמוך לצומת שדה יצחק.

בעמותת אור ירוק סימנו מספר "כבישים אדומים" – כבישים שמספר הנפגעים בהם גבוה וניתן לצמצם את מספר הנפגעים על ידי שיפור בתשתית הכביש.

כביש 581 מאופיין במסלול אחד לכל כיוון ללא מפרדה קשיחה במרכזו, שתמנע תאונות חזיתיות. הכניסות והיציאות לישובים הסמוכים לכביש מסוכנות וכמו כן הכביש לא מואר בלילה בחלקים גדולים שלו.

בעבר פנה שמואל אבואב, מנכ"ל עמותת אור ירוק לראש עיריית חדרה  חיים אביטן, ולראשי המועצות האזוריות בסביבת כביש 581, בבקשה להירתם למאבק לשיפור התשתית בכביש. אל אבואב, הצטרף יוסי הלפרין, מתנדב במועדוני עמותת אור ירוק, כשפנה במכתב לרון מוסקוביץ, מנכ"ל הרשות הלאומית לדרכים ובו הוא מתריע כי קטע הכביש בין צומת הרוא"ה לבין צומת כלנית, הוא קטע מסוכן, אשר זקוק לשיפורי בטיחות יסודיים ודחופים.

עמותת

אור ירוק: "על המדינה להירתם לשפר את התשתית בכביש 581. על הכביש להיות דו מסלולי עם מפרדה קשיחה במרכזו, כזו שתמנע תאונות חזיתיות. המפרדה הקשיחה תספוג את המכה ותמנע מכלי הרכב לעבור לנתיב הנגדי. המדינה צריכה להסדיר את הכניסות והיציאות אל הישובים הסמוכים לכביש, יש להסדיר מעבר בטוח להולכי הרגל. כמו כן, יש להתקין תאורת לילה כדי להגביר את הנראות בכביש בשעות החשיכה".

עיבוד מחשבה
כביש 581, מפת היפגעות עיבוד מחשבה
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים