הכוכב הבא: המכשיר הפך מכלי למטרה
תוכנית הריאליטי החליטה למתג את עצמה כצעירה, והפכה את הסמרטפונים והטאבלטים למרכז התוכן שלה. זה לא מעיד על רעננות, אלא על ריקנות ואובדן דרך
עוד כותרות ב-nrg:
- כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו
- נתניהו לרשות הפלסטינית: "נבדוק את מות השר"
- האיחוד בין לבני להרצוג: השניים הסכימו על רוטציה
ומה מאפיין עולם צעיר יותר? הסמארטפון. לכן, בכוכב הבא לא חסכו, והפכו את כל הפורמט, לפרסומת אחת גדולה לעידן המסכים. בעידן המסכים, הזמרים מופיעים מאחורי מסך, שמתרומם, אם השופטים והקהל בחרו בהם, במסך שלהם. בתכניות הבאות, גם אנו, בבית, נוכל להצביע באמצעות המסך שלנו. ובכל תכנית, אחד הצופים שנמצא במרחק שני מסכים, יוכל לזכות באייפון 6.

הפורמט הפך לפרסומת אחת גדולה
רק דבר אחד נשכח בתוך כל הצעירות הזו: התוכן שמשודר מבעד לאותם מסכים. כי בעולם הצעיר יותר, הריבים בין השופטים נראים מעייפים וזקנים, הסטריאוטיפיות אה-לה שאולי כבר נמאסה, ההפקה מיצתה כל קוריוז, ולכל יש חזות קשישה וכבדה.
שש פעמים, לא פחות, הוזכר שמו של עומר אדם במהלך התוכנית. זאת ככל הנראה מתוך ציפייה שעצם האזכור של כוכב הצעירים האולטימטיבי שהתגלה, בעצמו במסגרת אחד הגלגולים המוקדמים של התוכנית, יבהיר לכולם שבתוכנית מגניבה של צעירים עסקינן. כל זה לא עוזר לפורמט המיושן, לדעתי, להביא לצופה בשורה חדשה.
המסר הסמארטפוני של 'הכוכב הבא' הוא לכן המסר היחידי של התוכנית לדעתי.
זהו מסר שמזהה פלח שוק מסוים, שוק
רק רענון אחד אפשר לזקוף, לדעתי, לזכות ההפקה של 'הכוכב הבא': הציוות בין אסי עזר לרותם סלע. אסי ורותם לא נוהגים כמו מנחי טלוויזיה רגילים, אלא מתפקדים כבמעין סגסוגת של מנחי טלוויזיה ופרשני ספורט. הם רעננים, הם יפים, הם מצחיקים, הם צוחקים עם המתמודדים, הם צוחקים האחד על השנייה. אסי ורותם הם למעשה הדבר היחיד החדש שקורה בכוכב הבא. האינטראקציה האנושית שביניהם לא תסולא בפז. אינטראקציה אנושית, לא סלולארית. לכן זה עובד.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg