 |
קטלוג סתיו-חורף 2005 של מותג האופנה הישראלי "קרייזי ליין", שהצצה מתוכו מוגשת לכם בלעדית, מגיש העונה טריו ויזואלי המורכב מהדוגמגישחקניות סמדר קלצ'ינסקי, מיכל הנינג ויעל אבקסיס, שמובילה את הקמפיין המדובר מזה מספר עונות. הבחירה בשלוש הגרציות המתבגרות פונה בילט-אין לקהל היעד של המותג - נשים מעל גיל 34, שמחפשות בגדי קז'ואל בגזרות "שפויות" ונגיעות מהטרנדים הבולטים על בייסיקים איכותיים. מן הסתם, מצאה החברה כי קלצ'ינסקי את הנינג את אבקסיס הן כאלה, מה שמותיר אותנו להתבשם מיופיין של השלוש, שמוכיחות כי נשים יפות רק משתבחות עם השנים. אז הנה עוד שתי תמונות, על החשבון.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
|
 |
|
|