ראשי > סטייליסימו > אופנה > כתבה
בארכיון האתר
אני רוצה גם
קמפיין חדש ממתג סוף סוף את "ריבוק" כמותג אופנה מצליחני וקולי, לא פחות מ"פומה" ו"אדידס"
לכתבה הקודמת דפדף בסטייל לכתבה הבאה
איתי יעקב
10/2/2005 11:15
מותג הספורט "ריבוק" הפך למותג אופנה, קצת אחרי שמותגים כמו "אדידס", "פומה", "נייקי" ו"אומברו" (שחבר למעצב הבריטי הצעיר קים ג'ונס) כבר ביצעו את המהלך בשנים האחרונות. "I am what I am" (אני מה שאני), קמפיין הפרסום החדש של החברה, מציג מנטרה המזכירה את "Just do it" של "נייקי", או את "Every Adidas Has a Story" של "אדידס".
 
תחת סיסמה זו מציגים ב"ריבוק" קרוב לשמונה מובילי דעת קהל, ביניהם הטניסאי אנדי רודיק, המוזיקאית גוון סטפאני (בתמונה), מגוון של זמרי ראפ וקשישה ספורטיבית אחת, הניצבת מול המצלמה נטו ומצהירה שזה מה יש.
 
קמפיין זה ממתג את "ריבוק" כמותג מצליחני, אופנתי, ספורטיבי וקולי, שיעטוף קהל רחב החפץ להזדהות עם מושאים אלו. כל זאת, כמובן, לצד החזרתו למרכז הבמה של Pump, דגם הנעליים הקלאסי משנות השמונים, שלפי מספר מגזינים בחו"ל, עומד להיות הטרנד הלוהט הבא.
הקשישה הספורטיבית מהקמפיין
אופנה
עיצוב
אוכל
  מדד הגולשים
ואפל בלגי עם קצפת ...
                  22.58%
הריח בחינם
                  8.6%
המהפכה הצרפתית
                  8.6%
עוד...

אופנה
כלה להשגה: קייט מוס לאייג'נט פרובוקטור  
הרשת החברתית של עולם האופנה  
המותג הלוהט של העונה החמה  
עוד...