 |
/images/archive/gallery/113/980.jpg טחינה במקרר של משפחת גבעון
צילום: גבי בר חיים  |
|
נטו נכנסת לתחום הסלטים המצוננים |
|
תשווק את סלטי משני במעדניות סניפי הרשת, ובמקריי השירות. הכיום סלטי צבר ואחלה שולטים בשוק |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
יעל גרוס 1/6/2004 12:23 |
|
|
|
|
 |
חברת נטו נכנסת לתחום הסלטים המצוננים. תתחיל לשווק את "סלטי משני". "סלטי משני" מתמחה בייצור של סלטים מצוננים הכולל סלטי חומוס, טחינה, חצילים, סלט טורקי ועוד. Neto תשווק את מוצרי " סלטי משני" לכל רשתות השיווק והרשתות הקימעונאיות בפריסה ארצית, בשני ערוצי שיווק: הן במעדניות של רשתות השיווק במסגרתן יימכרו הסלטים במשקל והן במקררי השירות העצמי בהם יימכרו הסלטים באריזות משפחתיות.
עדי עזרא, סגן יו"ר Neto מסר כי: בNeto- צופים כי כניסתה של Neto לשוק תחריף את התחרות בענף הסלטים המצוננים . הענף הגיע לבגרות המתבטאת בהיקפי מכירות משמעותיים ובעובדה ששני המותגים המובילים מחזיקים בנתח שוק של למעלה מ - 70% במצב כזה יש בהחלט מקום למותג פרימיום שלישי המהווה אלטרנטיבה אמיתית למוצרים התעשייתים".
רון סגל מנהל השיווק של קבוצת Neto מסר כי:" הצפי הינו לתפוס נתח של 5% משוק הסלטים המצוננים בשנה הראשונה להחדרת המוצרים." לדבריו: שילוב מוצרי "סלטי משני" בתמהיל המוצרים המשווקים ע"י ,Neto הינו אסטרטגי עבור המותג שישווק כעת לצד מוצרים של מותגים מובילים כמו טיבון ויל, דלידג ושלושת האופים ובנוסף, יהווה המותג השלמה למוצרים של חברת Neto המשווקים כיום."
היקף שוק הסלטים בישראל מוערך בלמעלה מ-390 מליון שקל בשנה ובלמעלה מ-21,000 טון שנתי (בשוק המבורקד). את השוק מובילים כיום סלטי צבר וסלטי אחלה (שטראוס) אשר ביחד חולשים על למעלה מ-70% מהשוק. חברת Neto מייצרת ומשווקת את המותגים "טיבון ויל", "ויליגר", "דלי דג", "שלושת האופים", ארוחות נודלס "מג'יק" ועוד.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|