ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
P בשביל פילון
אהוד רז מודאג מהרגרסיה לגיל החביון שמשדר הלוגו החדש של פלאפון
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
אהוד רז
1/6/2004 12:19
מתיחת הפנים הגראפית שערכה  חברת "פלאפון" ללוגו המעאפן שלה מעורר את התהיה, האם בוצע בחשאי מיזוג היסטרי בין חברת הסלולר המובילה לבין מגזין הילדים הלשעברי "פילון", וזאת מבלי שאף אחד אמר משהו?
 
הלוגו הישן של "פלאפון" - אי אפשר להכחיש זאת - היה זקוק לשיפוץ, אך כוונות טובות לחוד ותוצאות מתמיהות לחוד. הלוגו המחודד והמאופק הוסר, ובמקומו קיבלנו יצור אמורפי שמנמן, שנראה כהכלאה בין האות הלטינית P, לבין מר קו - אותה דמות המצוירת ומעודדת התקפי אפילפסיה מהטלוויזיה של שנות השמונים.
 
יצור הכלאיים הלוגואי מרחף לו מעדנות בתוך שלולית כחולה שהיא ספק משולש ספק עיגול, וכל העסק ממוקם מעל שם החברה, מוטבע בגופן שנראה כאילו הגיע מבית היוצר של ערוץ 2 - כלומר שמנמן, עממי ומרגיז.
 
הכוונה שעומדת בבסיס המהלך המיתוגי של "פלאפון" שקופה: החברה בעלת הארומה היוקרתית והיבשושית ביותר בשוק הניידים, מנסה להתקרב אל העם בעזרת לוגו חצי-הומוריסטי בצבעי דגל ישראל - אבל ממתוק יצאה הפעם עז. מישהו במחלקה הגרפית לקח את הדברים רחוק מדי, ובמקום פרוגרסיה התפלקה לו רגרסיה לגיל החביון של קוראי "אצבעוני". לאלה, כידוע, כבר יש מכשיר של "אסקייפ".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...