ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
פריחה בענף הפרסום והתקשורת
סקר ADMAN מצא שבחודש אפריל צמח הביקוש לעובדים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
2/6/2004 11:59
ענף הפרסום והתקשורת בהתאוששות, זו הבשורה של חברת ADMAN על-פי סקר מודעות הדרושים שנערך על-ידה.
 
לפי הסקר, פורסמו בחודש מאי סך הכל 117 משרות, כאשר היו דרושים 39 תקציבאים, 33 ארטדיירקטורים, 14 קופירייטרים, 13 תקציבאים בענף יחסי הציבור ו-13 תקציבאי מדיה.
 
גינגי פרידמן, מנכ"ל ADMAN, מוסר: "כמו שהשפל של אפריל (55 משרות) היה צפוי בגלל החגים, כן היתה צפויה הנסיקה של חודש מאי, הדומה בנתוניו לחודשים ינואר (125 משרות) פברואר (105 משרות) ומרץ (126 משרות).
 
"היציבות בדרישה הגבוהה לעובדים מוכיחה שענפי הפרסום והתקשורת יצאו מן המיתון הארוך וחזרו מחוזקים ומלאי אנרגיות. המחסור בעובדים טובים, בכל קשת התפקידים הוא גם הגורם לעליית רמות השכר לרמות שהיו מקובלות לפני המיתון. כזכור, בשנתיים וחצי של המיתון האחרון ירדו רמות השכר בכ-25 אחוז".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...