גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


לאן אתה רץ?

הצצה ראשונה לפרסומת החדשה של בזק בינלאומי, שמריצה את התוכי לבחירות

NRG מעריב | 18/10/2006 17:17 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
בזק בינלאומי  עולה היום בקמפיין חדש בטלוויזיה, ברדיו ובשילוט חוצות. הקמפיין יעלה תחת המסר "יותר ממספר 1", באמצעות פרסום אדלר חומסקי & וורשבסקי, ויימשך כשלושה שבועות.

הקמפיין מוצג כפארודיה לז'אנר סרטי הבחירות הקלאסיים, בו יראה התוכי בסיטואציות מנהיגות ובחירות מוכרות: לוחץ ידיים בשוק, נואם מאחורי פודיום, יושב בלשכתו, רץ את ריצת הבוקר שלו בליווי מאבטחיו וכדומה.

הקמפיין מדגיש את היתרונות שבהשתייכות לחברה הגדולה ומובילה בתחומה, תוך שימת דגש על התועלות ללקוח, ומתמקד בכוונתה של החברה לשפר
את השירות ללקוחותיה. עטרה ליטבק שחם, סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי: "הקמפיין נועד להציג את המובילות, העוצמה והיציבות שלנו כחברה, ואת המחויבות שלנו ללקוחותינו להמשיך לתת להם יותר".

את הסרט בן 45 השניות ביים אלי סברדלוף ואת הפוסט פרודקשן ביצעו ב- JCS Post Production (מקבוצת JCS). דנה בן דויד, מנהלת הקריאטיב  של JCS Post Production, מסבירה כי "התוכי מונפש תוך כדי אינטראקציה עם סביבות ודמויות מצולמות, כאשר התנועתיות, התאורה וההצללות מותאמות כדי לתת תחושה שצולם במקום עצמו".

לצפייה בפרסומת לחצו PLAY
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''עוד''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים