לאן אתה רץ?
הצצה ראשונה לפרסומת החדשה של בזק בינלאומי, שמריצה את התוכי לבחירות
הקמפיין מוצג כפארודיה לז'אנר סרטי הבחירות הקלאסיים, בו יראה התוכי בסיטואציות מנהיגות ובחירות מוכרות: לוחץ ידיים בשוק, נואם מאחורי פודיום, יושב בלשכתו, רץ את ריצת הבוקר שלו בליווי מאבטחיו וכדומה.
הקמפיין מדגיש את היתרונות שבהשתייכות לחברה הגדולה ומובילה בתחומה, תוך שימת דגש על התועלות ללקוח, ומתמקד בכוונתה של החברה לשפר
את הסרט בן 45 השניות ביים אלי סברדלוף ואת הפוסט פרודקשן ביצעו ב- JCS Post Production (מקבוצת JCS). דנה בן דויד, מנהלת הקריאטיב של JCS Post Production, מסבירה כי "התוכי מונפש תוך כדי אינטראקציה עם סביבות ודמויות מצולמות, כאשר התנועתיות, התאורה וההצללות מותאמות כדי לתת תחושה שצולם במקום עצמו".
לצפייה בפרסומת לחצו PLAY