גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


טיף וטף

פיג'ו עולה עם קמפיין למכונית משפחתית חדשה, שפונה לגיל הרך

NRG ברנז'ה | 22/10/2006 10:53 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
חברת דוד לובינסקי בע"מ, יבואנית פיג'ו לישראל, עולה בימים הקרובים בקמפיין חדש למכונית המשפחתית פיג'ו 307. הקמפיין החדש מדגיש את חווית הנסיעה בפיג'ו 307, תחת המסר "פיג'ו 307 - מרגישים שזו פיג'ו". הקמפיין יעלה  באמצעות משרד הפרסום יורו תל אביב בטלוויזיה, בקולנוע בעיתונות ובאינטרנט לתקופה של כ-3 שבועות, בעלות מדווחת של מעל 2 מליון שקל.

הקמפיין החדש מציג ילדה מציירת בצבעי מים ציור מוקפד. כשהמצלמה מתרחקת בזום-אאוט מגלה הצופה שהילדה למעשה יושבת בפיג'ו 307, תוך כדי נסיעה. לדברי יוצרי הסרטון, "הסיטואציה
מדגישה את מסר הנוחות ואחיזת הכביש יוצאת הדופן של ה 307". הסרט נסגר בסיסמה: "פיג'ו 307, מרגישים שזו פיג'ו".

במסגרת המודעות בעיתונות, תזמין חברת לובינסקי את המתעניינים להגיע עם ילדיהם ולהתנסות בנסיעה ברכב בפורום משפחתי.

לדברי סיגלית בן חיון, מנהלת השיווק בדוד לובינסקי: "הקמפיין החדש מדגיש באופן מיוחד את החוויה הכוללת של כל יושבי המכונית הנוסעים בפיג'ו 307. בנוסף, הוחלט לאפשר לילדים במשפחה להביע דעתם בלגבי תחושת הנסיעה ברכב ולספק להם חוויה של פינוק כשהם מגיעים לבחון את המכונית".

לצפייה בסרטון לחצו על PLAY
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''עוד''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים