ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
אסם משיקה צ`יפס חלול
החטיף החדש אשר יושק ב-2 מיליון שקל, ילווה בקמפיין פרסומי תחת הסיסמה: "צ`יפסי STIX משנה לך את הצורה"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יעל גרוס
2/6/2004 15:31
אסם משיקה חטיף מלוח חדש: צ'יפסי STIX. החטיף החדש, אשר יושק בהשקעה של 2 מיליון שקל, עשוי מתפוחי אדמה, ומיוצר בצורת מקלונים ארוכים וחלולים. החטיף פותח באמצעות טכנולוגית מזון של אסם.
 
אסם מייעדת את החטיף החדש בעיקר לבני נוער בגילאי 17-12. ממחקרים שערכה אסם בקרב צעירים, עולה כי בני נוער אוהבים להתנסות בחידושים, אוהבים גיוון ושינוי ומחפשים את "הדבר הבא". לאור המחקרים, החליטה אסם להשיק חטיפי צ'יפס בצורה שונה וייחודית, מקלונים ארוכים וחלולים.

 
אריזת המוצר עוצבה באופן מיוחד על מנת לבלוט על המדף עבור קהל היעד: האריזה מעוצבת כך שהחטיף יוכל לעמוד על המדף הן לאורך והן לרוחב. מהלך ההשקה ילווה בקמפיין פרסומי של משרד הפרסום "אריאלי פובליסיס", תחת הסיסמה: "צ'יפסי STIX משנה לך את הצורה". הקמפיין יכלול סרט פרסומת ופעילות קידום מכירות ברחבי הארץ.
 
שוק חטיפי תפוחי אדמה מוערך בכ-170 מיליון שקל בשנה. תפוצ'יפס של עלית תופס נתח שוק של ,62% צ'יפסי של אסם - 21%, פרינגלס של פרוקטר אנד גמבל - 9%, ואחרים - 8% (מתוך נתוני נילסן - פברואר 04'). המחיר המומלץ לצרכן של המוצר החדש: 4.60 שקל ויימכר בכל רשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...