ראשי > כלכלה > היי טק > כתבה
בארכיון האתר
פעמיים ג`ימייל
חברה אירית הודיעה אתמול על השקת אימייל שני ג`יגה חינמי ונטול פרסומות – ואתרה לא עמד בעומס
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עידו קינן
2/6/2004 16:09
בזמן שגוגל עוד מתחבטת בשיפורים לג'ימייל, שירות הג'יגהמייל החינמי שלה, באה חברת Aventure Media הצפון-אירית והשיקה שירות כפול ומכופל – שני ג'יגה, חינם ובניגוד לג'ימייל, גם בלי פרסומות, כך מדווח הרג'יסטר. אולם השפע הפתאומי סינוור את הגולשים, שהגיעו בהמוניהם לאתר והשאירו אותו לא מתפקד, לפחות עד שיבואו הטכנאים ויטכנאו אותו בחזרה לאוויר הרשת.
 
Aventure Media עוסקת בשירותי עיצוב ואחסון, אבל החליטה לשחות בבריכה של הגדולים. כבר ב
הודעתה על השקת השירות, Adventuremail שמו, היא לא מהססת לבעוט בהם: "שירות האימייל של שני מגה מאפשר רישום מיידי, ובניגוד לחברות אימייל-רשת מסוימות [עקיצה לכיוון כל המתחרות, מג'ימייל ומטה – ע"ק], לא מציגה אף פרסומת של גופים חיצוניים באתר של האימייל או בהודעות היוצאות של המשתמשים [...] השירות החינמי נטול פרסומות, ואינו כולל סריקה של האימייל לשם פרסום או איסוף מידע [סיכול ממוקד על ג'ימייל, שעורר חששות לגבי פגיעה בפרטיות המשתמשים – ע"ק]". ההודעה מסייגת כי האימייל כן יציג פרסומות לאתרים של החברה עצמה.
 
אבל ההודעה היא כל מה שתוכלו לראות כרגע – נראה ש-Aventure Media לא צפתה שיהיה ביקוש לשירות החדש שלה, שאחרת לא ניתן להסביר את
המסר התמוה בעמוד הבית: "בעקבות רישום מאסיבי, אנחנו מבצעים כרגע שדרוגים. אנא חזרו לבקר בעוד 24 שעות". הייתם סומכים עם האימיילים שלכם על חברת אחסון שלא חשבה לשדרג את שרתיה לפני הכרזה על שירות כזה?
לרגל שיפוצים. הודעת השגיאה ב-Adventuremail
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

היי טק
בעלי עניין  
דייסון עושה גלים  
צעצועים לעשירים