 |
פריגת הודיעה השבוע כי במסגרת קמפיין פרסומי בהשקעה של 6 מיליון שקלים היא מתכוונת "לקחת חסות על המוזיקה הישראלית". עוד הודיעה החברה, כי כחלק ממהלך אסטרטגי כולל יושקע הכסף לאורך השנתיים הקרובות בפעילויות מוזיקליות.
יריית הפתיחה תתרחש מחר, יום שישי, כשדובר החברה מסר שיתקיים "אירוע מוזיקלי ייחודי ומפתיע, בשיתוף אומן ישראלי בפורמט חדשני שיעלה
בפעם ראשונה בארץ". פרטי המופע ושם האומן, כך על פי הודעת הדובר, יחשפו שעתיים בלבד לפני האירוע.
בינתיים נודע ל-NRG מעריב כי האמן עלום השם צפוי להיות לא אחרת מאשר להקת משינה, שבקיץ הקודם התאחדה לאחר כשמונה שנים והוציאה שני שירים חדשים. המופע, במסגרת פתיחת אירועי "שותים מוזיקה ישראלית" של פריגת, ייערך על גג של בניין כלשהו בתל אביב.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
זיקה בין הלהקה לערכי החברה
|
 |
|
 |
 |
 |
|
באירוע האיחוד של הלהקה, בשנה שעברה, ניגנו יובל בנאי, שלומי ברכה, אבנר חודורוב, מייקל בנסון ואיגי דיין על גג מלון דן בתל אביב מול עשרות עיתונאים. היה זה המופע הראשון המשותף של חברי הלהקה מאז ה-12 באוקטובר 1995 אז הופיעה בפעם האחרונה בפארק הירקון. החיבור הנוכחי הצפוי בין משינה לפריגת אינו הראשון ביניהם. החברה הייתה אחת מנותני החסויות של מופעי האיחוד. תחת הסלוגן "תבוא טבעי" השיקה קמפיין קד"ם מרובה הגרלות באמצעות חברת טרגט מרקט. היה זה מהלך שיווקי מושקע שנועד ליצור זיקה בין המותג לבין המוזיקה הישראלית. החברה רואה זיקה חזקה בין הלהקה לבין ערכי המותג, אותם היא מנסה להנחיל: רעננות, חופש וטבעיות.
פרטי המופע, שמותג תחת הכותרת: "אף אחד לא יודע מי, מה ואיפה זה יהיה, אבל כולם יודעים שיהיה גדול", היו צריכים להישאר חסויים כדי ליצור את ה"באזז" התקשורתי הנכון ולהיחשף במקביל בערוץ "מוזיקה 24" וברדיו 102 FM. במסגרת המהלך השיווקי תציג פריגת גם לוגו חדש. |  |  |  |  | |
|