מקלות מנגנים יציגו את קצב הגידול החודשי של המצטרפים לחברה
דפדף בכלכלה
מיטל זדה 3/6/2004 18:05
קמפיין חדש ל- HOT NET - שירות האינטרנט המהיר של חברת הכבלים המאוחדת יעלה מחר תחת הסלוגן: "את ההצלחה הזאת אי אפשר להפסיק".
הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R ויציג את קצב הגידול החודשי של מצטרפים חדשים לאינטרנט המהיר של החברה.
בקמפיין נראים שני מקלות המנגנים על קסילופון וממחישים את העלייה במספר הלקוחות מתחילת 2003. מוסיקת הרקע המלווה את הקמפיין היא "פוגה קטנה" של נחום היימן.
שירות האינטרנט של HOT הושק לפני כשנה וחצי ובימים אלה עומד לחצות את קו 300 אלף המנויים, המהווים כ-40 אחוז משוק הפס הרחב בישראל. על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי החברה השקיעה בשנת 2003 כ-15.4 מיליון דולר בתקציב הפרסום שלה (במחירי מחירון, המחירים בפועל נמוכים בכ-60 אחוז).