ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין אינטרנט מהיר להוט
מקלות מנגנים יציגו את קצב הגידול החודשי של המצטרפים לחברה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
3/6/2004 18:05
קמפיין חדש ל- HOT NET - שירות האינטרנט המהיר של חברת הכבלים המאוחדת יעלה מחר תחת הסלוגן:  "את ההצלחה הזאת אי אפשר להפסיק".
 
הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R ויציג את קצב הגידול החודשי של מצטרפים חדשים לאינטרנט המהיר של החברה.
 
בקמפיין נראים שני מקלות המנגנים על קסילופון וממחישים את העלייה במספר הלקוחות מתחילת 2003. מוסיקת הרקע המלווה את הקמפיין היא "פוגה קטנה" של נחום היימן.
 
שירות האינטרנט של HOT הושק לפני כשנה וחצי ובימים אלה עומד לחצות את קו 300 אלף המנויים, המהווים כ-40 אחוז משוק הפס הרחב בישראל. על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי החברה השקיעה בשנת 2003 כ-15.4 מיליון דולר בתקציב הפרסום שלה (במחירי מחירון, המחירים בפועל נמוכים בכ-60 אחוז).
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...