ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
שלוש עדויות במרכז קמפיין קולגייט טוטל
יעלה בהשקעה של 450 אלף דולר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
8/6/2004 11:23
"קולגייט" יוצאת עם קמפיין פרסום חדש למשחת השיניים קולגייט טוטל בהשקעה כוללת של כ-450 אלף דולר. הסיסמה שתלווה את הקמפיין היא: "קולגייט טוטל המומלצת ביותר על-ידי רופאי השיניים".
 
הקמפיין מבוסס על שלושה סרטונים שהופקו באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי. הוא יעלה בעיקר בטלוויזיה, צולם בארץ, ומתבסס על טכניקה של טסטמוניאל (עדות). בקמפיין יציגו שלושה אנשים בקבוצות גיל שונות את חווית השימוש במוצר.
 
מותג קולגייט טוטל לבדו מחזיק בנתח שוק כספי שנתי של כ-13 אחוז מסך מכירות קטגוריית משחות השיניים בישראל (על-פי דו"ח נילסן אחרון לחודש אפריל 2004).
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...