"קולגייט" יוצאת עם קמפיין פרסום חדש למשחת השיניים קולגייט טוטל בהשקעה כוללת של כ-450 אלף דולר. הסיסמה שתלווה את הקמפיין היא: "קולגייט טוטל המומלצת ביותר על-ידי רופאי השיניים".
הקמפיין מבוסס על שלושה סרטונים שהופקו באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי. הוא יעלה בעיקר בטלוויזיה, צולם בארץ, ומתבסס על טכניקה של טסטמוניאל (עדות). בקמפיין יציגו שלושה אנשים בקבוצות גיל שונות את חווית השימוש במוצר.
מותג קולגייט טוטל לבדו מחזיק בנתח שוק כספי שנתי של כ-13 אחוז מסך מכירות קטגוריית משחות השיניים בישראל (על-פי דו"ח נילסן אחרון לחודש אפריל 2004).