 |
אסם מעלה קמפיין פרסומי חדש לרוטב סויה, הקמפיין, בהפקת משרד הפרסום גיתם BBDO, כולל סרט פרסומת בן 20 שניות, שיעלה ב-9.6.04 וישודר בערוץ השני ובערוץ 10. הסלוגן המלווה את הקמפיין: "רוטב סויה מסין – כי הסינים מבינים בסויה" והושקעו בו כמיליון ש"ח. הסרטון עוסק בשלושה אלמנטים בהם הסינים "לא מבינים": מזלגות, מנגל וקינוחים, לעומת רוטב הסויה. הקריינות בפרסומת שייכת לקובי מידן. החברה מסרה כי שוק הסויה בישראל מוערך בכ-17 מיליון ש"ח (נילסן, מונחים כספיים, אפריל 2004) כאשר אסם היא בעלת נתח שוק של 47 אחוז בקטגוריה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|