ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קובי מידן יקריין קמפיין סויה חדש
אסם מחזיקה קרוב למחצית הקטגוריה בישראל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
8/6/2004 12:21
אסם מעלה קמפיין פרסומי חדש לרוטב סויה, הקמפיין, בהפקת משרד הפרסום גיתם BBDO, כולל סרט פרסומת בן 20 שניות, שיעלה ב-9.6.04 וישודר בערוץ השני ובערוץ 10.
 
הסלוגן המלווה את הקמפיין: "רוטב סויה מסין – כי הסינים מבינים בסויה" והושקעו בו כמיליון ש"ח.
 
הסרטון עוסק בשלושה אלמנטים בהם הסינים "לא מבינים": מזלגות, מנגל וקינוחים, לעומת רוטב הסויה. הקריינות בפרסומת שייכת לקובי מידן.
 
החברה מסרה כי שוק הסויה בישראל מוערך בכ-17 מיליון ש"ח (נילסן, מונחים כספיים, אפריל 2004) כאשר אסם היא בעלת נתח שוק של 47 אחוז בקטגוריה.
 

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...