ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
יוסי וטירן במרכז קמפיין "כריות"
עלות הקמפיין 3 מיליון שקלים ובאמצעות באומן בר ריבנאי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
8/6/2004 13:55
תלמה מרחיבה את המותג "כריות" ומשיקה חטיפי כריות TO GO בשקית אישית.
 
ההשקה תלווה בקמפיין בהשקעה של 3 מיליון ₪ באמצעות באומן בר ריבנאי, במרכז הקמפיין הטלוויזיוני הבדרנים יוסי וטירן, כוכבי "האקדמיה לצחוק".
 
מנתוני החברה עולה כי החברה הגדילה את נתח השוק שלה בתוך חודש מ-64 אחוזים במרץ ל-66.5 אחוז בחודש אפריל. המותג מגלגל כ-80 מיליון ש"ח בשנה עם נתח שוק של 17 אחוז מכלל שוק הדגנים (לפי נתוני נילסן, ערכים כספיים, אפריל 2004).
 
בתחום דגני המבוגרים החברה הגדילה את נתח השוק שלה, מממוצע שנתי של 64.5 אחוז (כספי), ל-72.5 אחוז.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...