 |
תלמה מרחיבה את המותג "כריות" ומשיקה חטיפי כריות TO GO בשקית אישית. ההשקה תלווה בקמפיין בהשקעה של 3 מיליון ₪ באמצעות באומן בר ריבנאי, במרכז הקמפיין הטלוויזיוני הבדרנים יוסי וטירן, כוכבי "האקדמיה לצחוק". מנתוני החברה עולה כי החברה הגדילה את נתח השוק שלה בתוך חודש מ-64 אחוזים במרץ ל-66.5 אחוז בחודש אפריל. המותג מגלגל כ-80 מיליון ש"ח בשנה עם נתח שוק של 17 אחוז מכלל שוק הדגנים (לפי נתוני נילסן, ערכים כספיים, אפריל 2004). בתחום דגני המבוגרים החברה הגדילה את נתח השוק שלה, מממוצע שנתי של 64.5 אחוז (כספי), ל-72.5 אחוז.
|
 |
 |
 |
 |
|
|