ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
אסקייפ זכה באלוף אלופי ה"אפי"
בתחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי נבחר הקמפיין של פלאפון אשר, לדברי השופטים, היה "מהלך נועז ומפתיע"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
אוהד סברדלוב
8/6/2004 21:20
קמפיין אסקייפ של פלאפון זכה ב-"Grand Effie" (פרס אלוף האלופים) לשנת 2004, הפרס הגדול של תחרות "אפי" לאפקטיביות בפרסום ובשיווק.
 
קודם לכן זכה הקמפיין (משרד הפרסום: מקאן אריקסון) במקום הראשון בקטיגוריית שירותים ותקשורת. שופטי התחרות הגדירו אותו: "מהלך נועז ומפתיע אשר הוביל להישגים מרשימים ולפריצת דרך שיווקית".
 
בקטיגוריית המזון זכה קמפיין "טבעול" על החדרת מעדני ירקות עם נגיעות גבינה. בקטיגוריית
לא-מזון זכתה "פרוקטר&גמבל" על "טייד" ו"אריאל טייד" (משרדי הפרסום: גלר-נסיס ובאומן-בר-ריבנאי). בקטיגוריית מוצרי צריכה בלתי-מתכלים זכתה רשת "מתאים לי".
 
התחרות משותפת למרכז הישראלי לניהול (המי"ל), איגוד המפרסמים בישראל ואיגוד חברות הפרסום בישראל. היא מבוססת על תוצאות מדידות ונערכת בישראל בחסות תחרות אפי העולמית זו השנה הרביעית ברציפות. זוכת השנה שעברה היא "תנובה" בהחדרת מעדני החלב מסדרת "יופלה".
"יישום נועז ויצירתי"
מנכ"ל 'אל-על', עמוס שפירא, המשמש כיו"ר התחרות, יו"ר הוועדה המארגנת ויו"ר חבר השופטים, אמר על זכיית פלאפון כי המהלך "ראוי לציון החל מההחלטה לצאת במותג נפרד, דרך השגת תובנות מעמיקות על קהל המטרה, גיבוש קונספט קריאטיבי וקונספטואלי אחיד וגמור ביישום נועז ויצירתי בכל תצורות התקשורת של המותג".
 
במקום השני בקטיגוריה זו זכה בנק הפועלים ("יתרון מובנה – סיכוי בלי סיכון"; משרד הפרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי /GERY). במקום השלישי זכתה "פרטנר" על "אורנג' עסקים" (משרד הפרסום: ראובני-פרידן). במקום השני בקטיגוריית מוצרי צריכה לא-מזון (מוצרים לבית ולשימוש אישי יומיומי) זכתה "חוגלה-קימברלי" בתחום החיתולים על המהלך של "האגיס" ו"טיטולים" (משרד הפרסום: מקאן אריקסון). במקום השלישי בקטיגוריה זכתה רשת סופרפארם על המהלך "כבר מרגישים יותר טוב" (משרד הפרסום: באומן-בר-ריבנאי).
 
במקום השני בקטיגוריית מוצרי צריכה בלתי-מתכלים זכתה "דלק מוטורס" על מהלכי השיווק של המותגים "פורד" ו"מזדה" (משרד הפרסום: באומן-בר-ריבנאי). במקום השלישי בקטיגוריה זכתה יבואנית הרכב "צ'מפיון מוטורס" על מהלך השקת "הטוארג" של פולקסוואגן (משרד הפרסום: ליניאל/ DDB).
 
במקום השני בקטיגוריית מוצרי צריכה-מזון זכתה "סלטי צבר" (משרד הפרסום: מקאן-אריקסון). במקום השלישי זכתה "טרה" על מהלך החדרת קוטג' 3% בטעם 5% (משרד הפרסום: טמיר-כהן/JWT).
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...