ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
"נעשתה שם עבודה מצוינת"
למרות הפיצוץ בין פלאפון למק`אן אריקסון, גיל שרון לא שוכח לפרגן לפרסומאים על קמפיין Esc שזכה ב"אפי". גם לשירה מרגלית יש כמה מילים טובות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
10/6/2004 8:28
חיוכים גאים נסוכו על פניהם
של גיל שרון, המשנה למנכ"ל
פלאפון ואילן שילוח, מנכ"ל מק'אן אריקסון, כשעלו לגרוף גביע נוסף לארונם המדושן.
 
פרס אלוף אלופי ה"אפי", ה-Grand Effie, שניתן להם שלשום על המהלך המשותף של השקת קמפיין אסקייפ, הוא סיבה טובה למצב רוח בריא. אבל המיתוג שזכה בתואר "השיווק האפקטיבי" של השנה העלה לרגע אחד, שוב, את הגט המדמם של שנת 2003 לסדר היום.

הפרידה המתוקשרת בין חברת פלאפון לבין הפרסומאים של מק'אן היתה אירוע רב משמעות בתעשיית הפרסום הישראלית בשנה שעברה.
בביקור שערכנואצל ראובן אדלר בחודש שעבר, הוא הגדיר אותה כ"נקודת ציון במערכת היחסים בין מפרסם לפרסומאי".

גיל שרון (שני מימין) ואילן שילוח ממק'אן (ראשון משמאל) מקבלים את הפרס ממנכ"ל אל על, עמוס שפירא (ראשון מימין). עבר בשלום
נתוני יפעת: מיתוג של 36 מיליון דולר
בינואר 2003 הושק המותג Esc. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף ההשקעה הכולל בפרסומו, החל מההשקה ועד לאפריל השנה, עומד על 36.6 מיליון דולר (במחירי מחירון; הנתונים בפועל נמוכים בכ-60 אחוז).

ההרמוניה בין פלאפון למק'אן, כאמור, נקטעה בפיצוץ גדול כאשר המשרד זנח את תקציב הפרסום של פלאפון לטובת זה של סלקום בנובמבר 2003. למרות המתחים וההתבטאויות הקשות בין בכירי החברות מאז הפרשה, הזכייה באפי הצליחה לחלץ מהם מיני פרגונונים לעבודה המשותפת על המותג, לפחות למה שקשור בתחילתה.

שירה מרגלית, מק'אן. שמחה שאדלר ממשיכים באותו הקו
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...