/images/archive/gallery/121/937.jpgמשאית המסע ה''מטורף'' של פאנטה
4.2 מיליון שקלים
תשקיע החברה המרכזית למשקאות בקמפיין פלוס מתיחת פנים למותג "פאנטה"
דפדף בכלכלה
מיטל זדה 14/6/2004 10:37
פאנטה תשקיע 3.2 מיליון שקלים במסע קיץ ועוד כמיליון שקלים בעיצוב חדש של המותג. המותג הכתום יביא 15 בני נוער למסע קראוונים באירופה בן 8 ימים, במסגרת "המסע המוטרף". המסע ילווה בתוכנית ראליטי טי.וי שתשודר בערוץ 10 במסגרת תוכנית הנוער אקזיט.
במהלך הקיץ יושק המותג בעיצוב חדש כחלק ממהלך אסטרטגי כולל של המותג ברחבי העולם. המראה החדש הושק לאחרונה בכ-30 מדינות. ההשקה במדינות הללו הביאה לגידול מדווח של 20-30 אחוז במכירות.
עדית פרידמן מנהלת המותג בחברה המרכזית לייצור משקאות קלים, אמרה בנושא: "השקת המראה החדש של פאנטה מביאה חדשנות לשוק המשקאות הקלים ויוצרת חיבור הדוק יותר בין האסטרטגיה (של המותג) למוצר בעיצוב החדש. כמו כן, הבקבוק בעיצובו החדש מחזק את ערכי פאנטה - חדשני, כייפי, צעיר, עדכני ומוטרף. אין ספק כי מהלך זה מעניק ערך מוסף ומרגש לחוויית השתייה של המותג פאנטה".
המותג צפוי להשיק מראה חדש גם לאריזות חצי ליטר ולבקבוקי הזכוכית. החל מה-15 ביוני ולאורך של חודש ימים תנדוד משאית "המסע המוטרף" ברחבי הארץ ובאמצעותה יוכלו בני הנוער להירשם כמועמדים למסע. הפעילות תמשך כחודשיים וחצי ותכלול פעילות אינטראקטיבית שתכלול את מסע הקראוונים וליווי של תוכנית ריאליטי טי.וי.