ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
אייס T מותח פניו
"ויסוצקי" תשקיע 2 מיליון שקלים בגזרה החדשה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
23/6/2004 11:41
ויסוצקי מחדשת את מראה סדרת התה הקר, אייס T, בעלות של שני מיליון שקלים.
 
בחברה מסבירים כי הכוונה היא ליצור קו אחיד וגורף לסדרה עם עיצוב מעודכן התואם מגמות עולמיות המעדיפות תוויות שקופות, על-פני האטומות. במהלך השיווקי מגובה בקמפיין פרסומי באמצעות
אדלר חומסקי & ורשבסקי  Grey שיחל מחר בשילוט חוצות וברדיו. עיצוב התוויות והשפה העיצובית עוצבו על-ידי סטודיו אדלר בסגנון פרחוני.
 
בשוק התה הקר קיימות שתי יצרניות ויסוצקי ונסטלה. היקף המכירות נאמד בכ-20 מיליון שקלים, כאשר ויסוצקי בעלת נתח שוק העומד על כ-48 אחוז.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...