ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
3M הציגה שלט חוצות שמחליף צבעים ביום ובלילה
מדובר בפטנט עולמי שישווק בתוך שנה גם בישראל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
23/6/2004 13:02
חברת 3M הציגה חידוש אמריקאי בתחום השילוט הפרסומי בפיתוח עצמי. החברה, העוסקת בייצור פתרונות פרסום חוצות, עומדת להתחיל לשווק גם בארץ שילוט שיחליף צבעים ביום ובלילה.
 
Dual Color הנה הטכנולוגיה בעלת האפקט של החלפת צבעי השלט. שגית עבדי, מנהלת שיווק תחבורה, בטיחות וגרפיקה מסחרית בחברה, מסבירה: "המודעות לחשיבות שבאיכות השילוט והפתיחות למגמות הרווחות גם בעולם מובילות כבר לעניין רב בשלטים החדשים. אין ספק, כי בתוך כשנה ניתן יהיה לראותם גם בישראל".
 
מחירי שלטי הפרסום החדשים ינועו בין 1200-1500 ₪ לשלט בגודל של 2X1 מטר, והם ישווקו למעצבי שילוט, מנהלי תחום שילוט בחברות ויצרני השילוט המובילים.
 
טכנולוגיית השילוט המואר הדק מהווה פטנט עולמי המשלב טכנולוגיות שילוט וטכנולוגיות אופטיות המאפשרות רמת פיזור אור גבוהה. שילוט מואר מחייב כיום שימוש בנורות ניאון לאורך השלט ובמרחק מסוים מהויניל המודפס, במטרה ליצור פיזור של האור כך שנורות הניאון לא יראו.
 
המשמעות היא ששילוט מואר כיום הנו עבה ואינו מאפשר שימוש על שטחים בגובה ממוצע של אנשים. בחברה מסבירים כי אפשרויות השימוש בשילוט הדק מאפשרות פרסום במקומות כמו תחנות רכבת, אוטובוסים, קניונים ובתי קולנוע.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...