 |
הקרב על הלקוחות בחברות הסלולר תופס תאוצה לקראת הקיץ: חברת הסלולר סלקום יוצאת במבצע, חצי מחיר בשיחה מחו"ל לישראל ליעד אותו בחר הלקוח. המבצע יתקיים בין התאריכים 28.6.2004 – 31.8.2004, בתקופת הנסיעות החמה. במהלך תקופת המבצע, לקוחות סלקום יוכלו להחליף את היעד הנבחר מנסיעה לנסיעה, לפני הטיסה. דוגמאות לתעריפי השיחות במבצע ביעדים פופולאריים: תעריף השיחה מלונדון ליעד הנבחר יהיה 0.21 ליש"ט, במקום 0.42 ליש"ט בתעריף חו"ל מוזל, מפאריז 0.27 ליש"ט במקום 0.55 ליש"ט ומטורקיה 0.195 ליש"ט במקום 0.39 ליש"ט. ההצטרפות למבצע היא באמצעות חיוג למוקד סלקום בחו"ל כוכבית 001* שהחל מהשבוע מופעל בשיטה קולית. לקוח המתקשר לקבל שירות עושה זאת באמצעות אמירת הנושא והיעד המבוקשים. מבצע קיץ סלקום בחו"ל ילווה בקמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, תחת המסר: "מדברים מחו"ל בחצי מחיר עם מספר שבוחרים". מנגד חברת הסלולר פרטנר מציעה ללקוחות שירות שיר אישי. שירות שבו ניתן ליצור את השיר במגוון רחב של סגנונות מוסיקליים. כיצד זה מתבצע? נכנסים לאתר של ORANGE, בוחרים קטגוריה וסגנון הניגון של השיר האישי, מזינים את שם השולח והנמען, ואז השיר האישי מוכן לשליחה ישירות לטלפון ולדואר האלקטרוני. עלות משלוח שיר אישי הינה 4.90 שקל, התשלום הינו עבור שליחת השיר למספר טלפון אחד ולכמות בלתי מוגבלת של כתובות דואר אלקטרוני.
|
 |
 |
 |
 |
|
|