 |
סדרת המוצרים "קסם הסויה" של מחלבות שטראוס, שהושקה לפני כחודשיים, הגיעה לנתח שוק כספי של כ-40 אחוז משוק מעדני הסויה בישראל. כך עולה מנתוני מדד נילסן 2004. לדברי מנהלת השיווק של המחלבה, סיגל שילוני, השוק מגיב נפלא למוצרים וזאת למרות שלא נעשתה פעילות שיווקית משמעותית מעל הקו". שילוני הוסיפה כי פרסום השקת המותג שעלה למדפים באפריל, הושקעו 150 אלף דולר בלבד. יצויין כי בשוק מעדני הסויה פועלות שלוש חברות נוספות: חברת אלפרו, משק צוריאל ותנובה. פעילות השוק מוערכת בכ-30 מיליון שקלים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|