ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
גידול בהזמנת פיצות במהלך יורו 04'
רשת פיצה מטר מדווחת על עלייה חדה בהזמנות ומשיקה פיצות על בסיס רטבי פסטה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
28/6/2004 10:27
רשת פיצה מטר מדווחת על עלייה חדה בשיעור של כ-20 אחוזים במספר ההזמנות הטלפוניות, במהלך שידור משחקי יורו 2004. לאור הגידול, תגברה הרשת את מערך העובדים והשליחים ב-26 הסניפים.
 
לדברי ברנרדו בלחוביץ, מבעלי הרשת,"הגידול בהזמנות הפיצה מתווסף לגידול של כ- 10 אחוזים במכירות בסניפי הרשת (לסועדים במסעדה), שנרשם מיד לאחר החדרת הפיצות על בסיס רטבי השמנת. 
 
כזכור, השיקה הרשת בתחילת החודש סדרת פיצות על בסיס רטבי פסטה: שמנת, שמנת-פסטו, שמנת-רוזה ובולונז. בפיתוח הסדרה הושקעו כ-100 אלף שקלים.
 
לרגל השקת הפיצות החדשות, אף יצאה הרשת בפעילות פרסומית, שת"פ עם חברות מסחריות, פעילות יחסי ציבור וקידום מכירות בהשקעה של כ-400 אלף שקלים.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...