 |
רשת פיצה מטר מדווחת על עלייה חדה בשיעור של כ-20 אחוזים במספר ההזמנות הטלפוניות, במהלך שידור משחקי יורו 2004. לאור הגידול, תגברה הרשת את מערך העובדים והשליחים ב-26 הסניפים. לדברי ברנרדו בלחוביץ, מבעלי הרשת,"הגידול בהזמנות הפיצה מתווסף לגידול של כ- 10 אחוזים במכירות בסניפי הרשת (לסועדים במסעדה), שנרשם מיד לאחר החדרת הפיצות על בסיס רטבי השמנת. כזכור, השיקה הרשת בתחילת החודש סדרת פיצות על בסיס רטבי פסטה: שמנת, שמנת-פסטו, שמנת-רוזה ובולונז. בפיתוח הסדרה הושקעו כ-100 אלף שקלים. לרגל השקת הפיצות החדשות, אף יצאה הרשת בפעילות פרסומית, שת"פ עם חברות מסחריות, פעילות יחסי ציבור וקידום מכירות בהשקעה של כ-400 אלף שקלים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|