 |
עמותת רופאים לזכויות אדם עולה בקמפיין פרסום ראשון, בהיקף של 80 אלף דולר. מדובר בקמפיין מחאתי, המתריע מפני הכישלון של מערכת הבריאות הישראלית ברשות הפלסטינית.
הקמפיין הופק בהתנדבות על-ידי רביב יצחקי ממשרד הפרסום מק'אן אריקסון, המעצב דוד מוסקוביץ' ועדי שובל, ויכלול מודעות בעיתונות הכתובה למשך שלושה שבועות.
מודעות הקמפיין מבוססות על הנושאים השונים בהם עוסקים בעמותה: עובדים זרים, עניים, אסירים, האוכלוסייה הפלסטינית בשטחים והבדואים.
לדברי יצחקי, מטרת הקמפיין היא לא ליצור שינוי אלא לגרום למודעות. "אני לא מאמין שקמפיין של 80 אלף דולר ייצור שינוי במדינה, אבל תפקידו הוא להעלות את הנושא ואולי אפילו ליצור ויכוח לגבי הבעיה עצמה. ויכוח עדיף על-פני אדישות הקיימת היום בחברה שלנו".
|
 |
 |
 |
 |
|
|