 |
חברת שופרסל מעלה לאוויר קמפיין טלוויזיה חדש בכיכובה של הקופאית לובה, בהשקעה של כ-150 אלף דולר ובאמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. זאת לרגל מבצע משותף עם חברת ישראייר, שהשיקה בימים אלה את קו הטיסות שלה לניו יורק. מסגרת המבצע, כל חבר מועדון סופר קארד שירכוש ברשתות שופרסל, היפרנטו, קוסמוס ומחסני מזון ב-300 שקלים, יזכה להנחה של 25 דולר בהזמנת טיסה לניו-יורק.
בסרטון עצמו, מככב טל פרידמן בתפקיד לובה, שמנסה הפעם להתחזות לדיילת בישראייר, ללא הצלחה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|