ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
לובה חוזרת בקמפיין נוסף
שופרסל מעלה סרטון חדש בכיכובה של הקופאית האהובה, לרגל מבצע משותף עם ישראייר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
29/6/2004 15:08
חברת שופרסל מעלה לאוויר קמפיין טלוויזיה חדש בכיכובה של הקופאית לובה, בהשקעה של כ-150 אלף דולר ובאמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. זאת לרגל מבצע משותף  עם חברת ישראייר, שהשיקה בימים אלה את קו הטיסות שלה  לניו יורק. 
 
מסגרת המבצע, כל חבר מועדון סופר קארד שירכוש ברשתות שופרסל, היפרנטו, קוסמוס ומחסני מזון ב-300 שקלים, יזכה להנחה של 25 דולר בהזמנת טיסה לניו-יורק.

בסרטון עצמו, מככב  טל פרידמן בתפקיד לובה, שמנסה הפעם להתחזות לדיילת בישראייר, ללא הצלחה.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...