ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קוטקס: "רמת ההתנסות במוצרים עומדת על 50 אחוזים"
במהלך השנתיים הקרובות תוסיף החברה מוצרים חדשים בסדרה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
30/6/2004 13:53
חברת חוגלה קימברלי דיווחה היום על "הצלחה מטאורית" למותג ההגיינה הנשית - 'קוטקס', לאחר חמישה חודשי פעילות בישראל. כזכור, השיקה החברה את קוטקס בתחילת חודש פברואר,בהשקעה של למעלה מ- 15 מיליון שקלים.
 
מנכ"ל החברה, אבי ברנר, אמר היום במסיבת עיתונאים כי "הקטגוריה בה פועל המותג הינה קטגוריה בעלת עוצמה רגשית חזקה ונאמנות גבוהה של הצרכניות". ברנר הוסיף כי הרגלי הקנייה של המוצרים מן הקטגוריה הנ"ל, עומדים על אחת לחודשיים ולכן צריך לבוא עם בשורה גדולה כפי שהבאנו".
 
שוק ההגיינה הנשית עומד על 280 מיליון שקל, כאשר המתחרות מלבד חוגלה הן פרוקטר וגמבל עם המותגים 'אלוויס', 'אולדייס' ו'טמפקס' וג'ונסון&ג'ונסון בעלת המותג 'קרפרי'.
 
קטגוריית התחבושות ההיגייניות הינה הגדולה ביותר בתחום, כאשר המותג קוטקס תופס 15 אחוזים מנתח השוק הכמותי. יצויין כי המותג אלוויז תופס את נתח השוק הגדול ביותר בקטגוריה עם 44 אחוזים.
 
בקטגוריית מגני התחתון מחזיק המותג ב-18 אחוז מנתח השוק הכספי. המתחרים בקטגוריה, אולדייס וקרפרי , תופסים 55 אחוז ו-12 אחוז בהתאמה.
 
בשוק הטמפונים, עדיין שולטים המתחרים O.B וטמפקס, אולם בחוגלה מצביעים על מגמת צמיחה של קוטקס, המחזיק היום ב-19 אחוז מנתח השוק.
 
מנהל חטיבת Personal Care בחברה, ארי מלמוד, מסר כי "רמת ההתנסות בקוטקס גבוהה מאוד ועומדת על כמעט 50 אחוזים מכלל הנשים בישראל". ברנר הוסיף כי השקת המותג מתוכננת להמשך עוד כשנתיים. "ברור לנו כי המהלך עדיין בתחילתו ואנו מחוייבים להמשך תמיכה מאסיבית הן ברמת מוצרים חדשים והן מבחינת התמיכה התקשורתית, שתמשיך לבסס את מעמדינו בשוק".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...