 |
דומינו'ס פיצה יוצאת באסטרטגייה שיווקית חדשה, במטרה להגדיל את מכירות הרשת ב-30 אחוזים, עד סוף השנה. במסגרת המהלך, הרכיבה הרשת תפריט חדש הכולל פיצות בשריות - משפחתיות ובהתאמה אישית וכן סיכמה על שיתוף פעולה עם חברת יוניליבר להוספת סדרת רטבים. בנוסף לכך שינתה הרשת את עיצוב המארזים, שיופיעו מעתה בצבע אדום, עם הסיסמה: "יש פיצה ויש דומינו'ס". כזכור, עברה החברה משבר כלכלי וניהולי וזהו המהלך הראשון מאז התחלפה ההנהלה. מנכ"ל החברה, אסף גרינברג, מסר כי "הנהלתה החדשה של הרשת צמחה מתוכה ושלושת העומדים בראשה מכירים היטב את התנהגות הצרכן והשוק, דבר שהעניק לנו ערך מוסף גבוה בעת עריכת התוכנית החדשה". מנתוני החברה עולה כי הרשת מחזיקה ב-35 אחוז מנתח שוק הפיצות במשלוחים, כאשר אחריה ברשימה פיצה האט ופיצה מטר. עוד עולה כי 85 אחוז ממכירות החברה מתבצעות באמצעות הזמנות טלפוניות, בעוד שיעור המכירות מהזמנות בסניפים מגיע רק ל-15 אחוזים. לדברי גרינברג, נתונים אלו מחזקים את עמדתה של החברה להתמקד במכירות ולא להרחיב את מצבת החנויות בשנה הקרובה. לקראת חודש אוגוסט תצא החברה בקמפיין חדש, באמצעות משרד הפרסום ענבר-מרחב. יצויין כי עד לאחרונה נוהל תקציב הפרסום של הרשת בידי משרד הפרסום צרפתי שטרנשוס זמיר, אולם עם שינויי הבעלות, עבר התקציב לידי ענבר מרחב. הקמפיין בעלות של מיליון שקלים, כולל דיוור של 60 אלף חוברות עם התפריט החדש וסרטון טלוויזיה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|