ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הריבוע הכחול מחזרת אחר החרדים
תסב 10 סניפים ל"שפע שוק"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יעל גרוס
6/7/2004 15:28
רשת הריבוע הכחול קיבלה החלטה אסטרטגית לחזק משמעותית את הרשת החרדית שפע שוק. בעקבות ההחלטה יוסבו כ-10 חנויות של קו-אופ ו-סופר סנטר לחנויות שפע שוק, שיוקצו למגזר החרדי.
 
לפי הערכות בענף, את ההחלטה לחזק את הרשת החרדית מוביל שולם פישר, המחזיק במניות ברשת.
 
3 רשתות שיווק המזון הגדולות בארץ מחזיקות כל אחת ברשת שיווק חרדית משלה. הריבוע הכחול, כאמור, מחזיקה בשפע שוק, שופרסל מחזיקה בזול למהדרין, ואילו רשת קלאבמרקט מחזיקה בזול פה.
 
עם כניסת זול פה לשוק - המתופעלת בידי מנהלים חרדים, שמחזיקים בזיכיון ל-3 סניפים של הרשת - החלה "מלחמת שיווק" בשוק החרדי, אך היא שככה.
 
חשוב לציין שלמרות נסיונות רשתות השיווק הגדולות להרחיב את נתח השוק שלהן במגזר החרדי, מרבית האוכלוסיה החרדית קונה את המזון בצרכניות שנמצאות בבעלות חרדים.
 
הריבוע הכחול מונה כיום 163 סניפים ונמצאת בתהליך של כינוס מותגים, שבמהלכו יצומצמו מותגי הרשת ל-3 בלבד: סופר סנטר, שפע שוק ו מגה.
 
לא ניתן היה להשיג את תגובת הרשת לידיעה.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...