 |
חטיבת המאפים של עלית, יוצאת בקמפיין טלוויזיה חדש לעוגות הפלא, בהיקף כ-3 מיליון שקלים. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן/IPG, יימשך כשלושה שבועות, תחת הסיסמה: "עוגות עלית – יוצאים לבלות בבית". בהמשך לקמפיינים הקודמים לעוגות ועוגיות המותג "חגיגה", גם את הקמפיין הנוכחי יוביל גידי גוב. מנהלת מותג העוגות, חגית ברטל, מסרה: "בחרנו להמשיך את שיתוף הפעולה עם גידי גוב, המזוהה עם ערכי עלית מאפה, המשדרים חום, ביתיות ומשפחתיות. גוב נתפס כדמות אהודה על הציבור, הוא משדר ישראליות אמיתית, ומיטיב לשלב בין הומור לבין המנטליות הישראלית.". בסרטון רואים את גידי נהנה מעוגת הפלא, כשלפתע סבתא שלו מופיעה כזיכרון בצורת בועה בשמיים וטוענת בתוקף שעוגת פלא אמיתית רק היא מסוגלת לעשות. גידי מבטל את הטענה וממשיך ליהנות מהעוגה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|