ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
ישראל מדורגת במקום הרביעי בצריכת אקטימל
סרטון אקטימל זכה בתחרות פרסומות עולמית של דנונה; החברה משיקה טעם חדש - מיקס פירות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
11/7/2004 10:55
חברת שטראוס משיקה טעם חדש בסדרת אקטימל – מיקס פירות, הכולל כמו יתר משקאות היוגורט הפרו-ביוטיים שבסדרה - 10 מיליארד חיידקי L.CASEI ושילוב טעמים של תות, אפרסק, אננס ותפוז.
 
ההשקה תגובה בקמפיין פרסום תדמיתי, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי/R&Y, שיכלול סרטון פרסומת ותוכנית קד"מ.
 
בתוך כך התפרסם היום כי כי הקמפיין הקודם לאקטימל, אף הוא בהפקת שלמור-אבנון-עמיחי, זכה בתחרות פרסומות בינלאומית של דנונה.
 
הסרטון, מציג רופאים הצופים במשחק כדורגל, כאשר באחד מרגעי השיא של המשחק נכנס רופא נוסף לחדר. אחד מהרופאים פונה אליו בבקשה: "תעשה טובה.. תביא שישייה" והרופא חוזר מהמקרר ומניח על השולחן שישיית אקטימל.
 
לדברי מנהלת השיווק של שטראוס מחלבות, סיגל שילוני, "הקמפיין זכה בזכות שילוב של קריאייטיב חדשני, מפתיע ומרענן למותג, לצד תוצאות עסקיות יוצאות דופן". עוד נמסר כי התסריט אומץ על ידי מספר מדינות באירופה, בין השאר על ידי השוק הרוסי.
 
אקטימל של דנונה העולמית, הושק  לראשונה בבלגיה בשנת 94' ומופץ מאז ב- 32 מדינות . לרגל 10 שנות הפעילות חושפת החברה את נתוני המותג, מהם עולה כי ישראל מדורגת במקום הרביעי בצריכת אקטימל, כאשר במהלך 2003 נצרכו 6.7 בקבוקי אקטימל לנפש בארץ.
 
מנתוני נילסן 2003, עולה עוד כי מכירות המותג בישראל גדלו  ב-30 אחוז לעומת 2002 וכי 37 אחוז מהילדים בגילאי 4-12, צורכים את המוצר על בסיס קבוע.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...