 |
אסם – נסטלה יוצאת בקמפיין טלוויזיה חדש ל- "נס קפה רד מאג"- קפה נמס מגורען. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון, יימשך כשלושה שבועות בהשקעה של כ-2 מיליון שקלים.
בסרטון מככב ניל רייט, המוכר לנו מקריאתו "Wake Up Man" בפרסומות הקודמות של החברה. מהחברה נמסר כי "אלמנט החבורה המוצג בסרטון, מדגיש את ההצטרפות הסוחפת למותג NESCAFE Red Mug, שצובר עוד ועוד מעריצים נאמנים אוהבי קפה איכותי ועשיר". מנתוני נילסן עולה כי שנה וחצי מאז ההשקה, תופס המוצר נתח שוק של 63 אחוזים מתחום הקפה המגורען (כספי מצטבר ינואר-מאי 2004),
|
 |
 |
 |
 |
|
|