ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
אסם-נסטלה בקמפיין חדש ל"נס קפה רד מג"
המותג מחזיק ב-63 אחוז משוק הקפה המגורען
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
11/7/2004 14:15
אסם – נסטלה יוצאת  בקמפיין טלוויזיה חדש ל- "נס קפה רד מאג"- קפה נמס מגורען.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון, יימשך כשלושה שבועות בהשקעה של כ-2 מיליון שקלים.

בסרטון מככב ניל רייט, המוכר לנו מקריאתו "Wake Up Man" בפרסומות הקודמות של החברה.
 
מהחברה נמסר כי "אלמנט החבורה המוצג בסרטון, מדגיש את ההצטרפות הסוחפת למותג NESCAFE Red Mug, שצובר עוד ועוד מעריצים נאמנים אוהבי קפה איכותי ועשיר".
 
מנתוני נילסן עולה כי שנה וחצי מאז ההשקה, תופס המוצר נתח שוק של 63 אחוזים מתחום הקפה המגורען (כספי מצטבר ינואר-מאי 2004),
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...