ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
התחרות בוויאגרה: בקשה לאשר שיווק אגרסיבי של'סיאליס' בארץ
המשווקת בישראל את סיאליס ,הודיעה כי בכוונתה לבקש את אישור משרד הבריאות לקיומו של מבצע שיווק
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
רונית מורגנשטרן
14/7/2004 8:55
לילי ישראל, המשווקת בישראל את סיאליס, תרופה לטיפול בבעיות זיקפה,הודיעה כי בכוונתה לבקש את אישור משרד הבריאות לקיומו של מבצע שיווק אגרסיבי שנערך בארה"ב לתרופה. במסגרת המבצע בארה"ב, הצהירה היצרנית אליי לילי כי תספק ללקוחות שיטלו את הגלולה ויתאכזבו, קופונים לרכישת תרופות מתחרות.
 
בעקבות ידיעות שפורסמו בימים האחרונים בנושא,מסרה לילי ישראל כי מבצע השיווק מתקיים בשלב זה בארה"ב בלבד,בשל תקנות משרד הבריאות.עוד נמסר,כי "נועזות המבצע נובעת מבטחונה של חברת לילי ביתרונה המובהק של סיאליס על-פני מתחרותיה - ויאגרה ולוויטרה". לדברי החברה, יתרונה של סיאליס על שתי המתחרות הוא משך פעילותה- 36 שעות - וכן העובדה שספיגתה אינה מושפעת מצריכת מזון או אלכוהול מתונה. כמו כן, נמסר כי שנה בלבד מאז שהושקה התרופה בישראל תופסת סיאליס נתח שוק של כ-32%.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...