 |
חברת עלית נכנסת לקטגוריית הפירות היבשים ומשיקה סדרה חדשה של פירות יבשים מצופים בשוקולד מריר. הסדרה תכלול 3 פריטים: צימוקים, קליפות הדר ושברי אגוזי קשיו, תחת המותג "פרה".
מנהל השיווק של עלית ממתקים, ארז וולף, מסביר כי המוצרים החדשים מיועדים לפלח השוק של בני ה-30 פלוס. "ממחקרים שערכנו עלה כי הצרכן בגילאים אלו, מחפש פינוק קטן, מתוק ויומיומי. בנוסף, הטעם המריר מבוקש בקרב הקהל הזה והיצע המוצרים הקיים היום בשוק, הנותנים מענה לצורך זה הוא די קטן". בתוך כך, הודיעה היום החברה על השקה מחודשת של אריזות המיקס - שקיות חטיפי מיני משפחתיות. במסגרת זו, יוצעו לצרכנים 3 סוגי שקיות משפחתיות (בנות 140, 240 ו-490 גר') הכוללות מגוון ממותגי החברה בהם: פסק זמן, מקופלת, כיף כף ועוד – בגרסת מיני.
האריזות, עוצבו מחדש על-ידי הקריקטוריסט אורי פינק והן כוללות קומיקסים משעשעים. את המהלך ילווה קמפיין עיתונות נרחב ופעילות קד"מ בנקודת המכירה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|