 |
השבוע תחל חברת אוליביה בשיווק סדרת רטבי דיאט לסלט ולעוף - פיתוח של טכנולוג המזון הראשי ומייסד החברה, יואל בנאש. החברה מדווחת כי עד כה, נתקבלו הזמנות בהיקף של עשרות אלפי בקבוקים מרשתות השיווק, למוצרי הסדרה הכוללת: רוטב דיאט לסלט ויניגרט ועשבי תיבול, רוטב דיאט לעוף מרינדת ורוטב דיאט לסלט בנוסח בלסמי. לדברי מנכ"ל אוליביה, איריס פיין, : "הרטבים הקיימים עד היום בשוק, הם רטבי לייט בלבד, כאשר ההבדל הקלורי בין כף רוטב דיאט לכף רוטב לייט יכול להגיע לעיתים לפי 10". פיין הוסיפה כי "מסקר שערכה אוליביה על רמת מודעות הציבור להבדל בין המונח דיאט ללייט, עולה כי רוב הציבור אינו יודע לעשות את ההבחנה הזאת, כך שהוא יכול לצרוך מוצר המכיל מאות קלוריות למאה גרם ולחשוב שהוא צורך מוצר דיאטטי".
שוק הרטבים בישראל, הנחשב לקטגוריית פרימיום, מוערך בכ- 105 מיליון שקלים. השחקנים המרכזיים בתחום הם: אסם המחזיקה 45% אוליביה 22%, קנור 15% ואחרים 18%.
|
 |
 |
 |
 |
|
|