 |
"יוטבתה הפגינה בעבר יחס מרוחק ומנוכר ללקוחות. המיזוג עם שטראוס-עלית הביא לשינוי מובהק בתרבות הארגונית, כולל ביחס ללקוחות, וליצירת יחסי קירבה עם הלקוח הסופי". כך אמר מנהל התפעול של מחלבות יוטבתה, אבי גרפונקל, במפגש של "הפורום הבכיר לשירות לקוחות" הפועל במסגרת המרכז הישראלי לניהול (המי"ל). המפגש התקיים בשבוע שעבר במלון "קראון-פלזה" בת"א ודן במערכות היחסים שבין ארגון ללקוח, תחת הכותרת "מיהירות לאמון - כיצד לספק ללקוח ערך מוסף לאורך זמן באופן רווחי לארגון?". גרפונקל, שהרצה במפגש על "תרבות מוכוונת שירות והשפעתה על התוצאות העסקיות", ציין, כי גורם נוסף שהשפיע על היחס ללקוחות היה גילוי מוצרים שהחמיצו, שבעקבותיו איבדה המחלבה לקוחות. בעקבות כך ובעקבות המיזוג עם שטראוס-עלית הוחלט על שינוי דרמטי ביחס ללקוחות. ההנחה כיום היא שהלקוח מספק בתלונתו מידע בעל ערך רב, שאין אפשרות לקבל אותו משום מקור מידע אחר. כיום כל תלונה מנותבת ישירות למנהל קו הייצור, שאחראי לספק הסבר מלא ומהיר ללקוח על כל תקלה שמתגלה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|