/images/archive/gallery/104/543.jpg בעלי משרד זרמון-גולדמן
יוסי אלוני
זרמון-גולדמן זכה במכרז AIG
תקציב הפרסום העומד על 2 מיליון דולר בשנה עשוי להחזיר את המשרד לעשיריה הראשונה
דפדף בכלכלה
מיטל זדה 19/7/2004 8:50
שעות ספורות לאחר פרסום נתוני יפעת, לפיהם יצא משרד הפרסום זרמון-גולדמן מהעשיריה הראשונה בדרוג משרדי הפרסום, התבשר המשרד על זכייה בתקציב הפרסום של חברת הביטוח הישיר AIG. מדובר בתקציב גדול, בהיקף 2 מיליון דולר בשנה.
התקציב טופל עד כה בידי יורו ת"א (צרפתי-שטרנשוס-זמיר), אולם הוצא למכרז לאור רצון הנהלת החברה ברענון הטיפול בו.
מול זרמון-גולדמן התמודדו גם: באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידן/IPG וטמיר-כהן/JWT. שני משרדים נוספים - יורו ת"א וגלר-נסיס - פרשו מההתמודדות במהלך המכרז.