ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
זרמון-גולדמן זכה במכרז AIG
תקציב הפרסום העומד על 2 מיליון דולר בשנה עשוי להחזיר את המשרד לעשיריה הראשונה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
19/7/2004 8:50
 שעות ספורות לאחר פרסום נתוני יפעת, לפיהם יצא משרד הפרסום זרמון-גולדמן מהעשיריה הראשונה בדרוג משרדי הפרסום, התבשר המשרד על זכייה בתקציב הפרסום של חברת הביטוח הישיר AIG. מדובר בתקציב גדול, בהיקף 2 מיליון דולר בשנה.

התקציב טופל עד כה בידי יורו ת"א (צרפתי-שטרנשוס-זמיר), אולם הוצא למכרז לאור רצון הנהלת החברה ברענון הטיפול בו.
 
מול זרמון-גולדמן התמודדו גם: באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידן/IPG וטמיר-כהן/JWT. שני משרדים נוספים - יורו ת"א וגלר-נסיס - פרשו מההתמודדות במהלך המכרז.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...