 |
110 קמפיינים ישראליים הוגשו למקצה הישראלי של תחרות הקד"מ העולמית - Globes Awards. התחרות הישראלית, שהזוכים בה יתמודדו בגמר הבינלאומי, נערכת בחסות איגוד המפרסמים בישראל והעיתון פורום שיווק, זו השנה החמישית.
לתחרות נשלחו עבודות, המציגות פעילויות קידום מכירות ושיווק ישיר שנערכו במהלך השנה האחרונה. העבודות יתמודדו ב- 16 קטגוריות שונות בהן: האירוע השיווקי הטוב ביותר, קמפיין הקד"מ ארוך הטווח היעיל ביותר והשימוש הטוב ביותר במדיה אינטראקטיבית. לאור לקחי השנה הקודמת, התווספו השנה לתחרות שתי קטגוריות נוספות: קמפיין החסות הטוב ביותר, והקמפיין הטוב ביותר לבניית מותג. בנוסף, יוכרז גם קמפיין השנה: קמפיין הקד"מ הבולט ביותר שייבחר על ידי חבר השופטים מבין כל העבודות שהוגשו לתחרות.
על הזוכים תחליט ועדה, הכוללת 40 מנכ"לים, סמנכ"לים ומנהלי שיווק בכירים, בראשות יו"ר איגוד המפרסמים ומנכ"ל חברת הלווין YES - עופר בלוך.
בתחרות מתמודדות השנה סוכנויות הקד"מ הבאות: פרומרקט, מומנטום, טרגט מרקט, דטה פרו, פוגל לוין2, יאללה שיווק אקטיבי, מולטי קד"מ, מרקיט, פאזה הפקות, אלי לוי הפקות, הדיה, באומן בר. באומן בר. חברת סופר פוש החליטה שלא להשתתף בתחרות "מתוך ראייה מקצועית שהלקוחות הם שצריכים לקבל את החשיפה והקרדיט המקצועי ולא החברה ששוכרים את שירותיה לצורך ביצוע עבודה זו". בנוסף, הוגשו לתחרות עבודות ישירות ממחלקות הקד"מ בחברות: DHL, לוריאל ויפאורה תבורי.
הקמפיינים הוגשו בין היתר עבור: סלטי צבר, יוניליוור, פולקסווגן, בנק הפועלים, בנק דיסקונט, פלאפון, קוקה קולה, תנובה, אורנג', יפאורה תבורי, ברק 013, פריגת, לימן שליסל, מפעל הפיס ועוד.
יצוין כי בשנה שעברה, זכו שלוש חברות ישראליות בפרסי הגלוב היוקרתיים: מומנטום עבור קמפיין לאסקייפ של פלאפון, פרומרקט עבור קמפיין לנוזל הכלים פיירי של פרוקטר אנד גמבל, ויאללה שיווק אקטיבי עבור החדרת המגזין טיים אאוט. ההכרזה על הזוכים בתחרות הישראלית, תעשה במסגרת טקס חגיגי שיערך ב-28 ביולי.
|
 |
 |
 |
 |
|
|