ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין טלוויזיה ראשון למצפה התת ימי באילת - לאחר 8 שנים
אבישג רבינר תוביל את הקמפיין הראשון באמצעות פוגל-לוין
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
19/7/2004 15:32
המצפה התת ימי באילת יוצא בקמפיין טלוויזיה ראשון מזה 8 שנים, באמצעות משרד הפרסום פוגל-לוין/oglivy.
 
לפני מספר חודשים זכה המשרד בתקציב הפרסום של המצפה, המוערך בכחצי מיליון דולר. קמפיין זה הוא חלק מהאסטרטגייה הפרסומית החדשה בה נקט המשרד, במסגרתה אף שונה הלוגו של המצפה.
 
בקמפיין, תחת הסיסמה  "המצפה התת-ימי באילת, חוויות שלוקחים הביתה", תככב השחקנית אבישג רבינר.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...