 |
חברת שטראוס עורכת שינוי בעיצוב המותג הוותיק והפופולרי מילקי, לרגל חגיגות ה-25 שנה לחברה. במסגרת זו, אף יושקו שני טעמים חדשים למעדן: מילקי ריבת חלב ומילקי דובדבן בקצפת.
את המהלך יגבה קמפיין פרסום בכיכובם של הזוג הנוצץ אקי אבני וסנדי בר. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן/IPG, יכלול סרטון טלוויזיה ושילוט חוצות על קיר ההלכה באמצעות - פרסום ברעם, תחת הסיסמה: "אל תשאירו אותו לבד".
סרטון הטלוויזיה מציג את בני הזוג מנהלים דו-קרב חרבות על המעדן.
מנכ"ל שטראוס מחלבות, גדי לסין, מסר כי "מילקי הוא מותג המעדנים הנמכר ביותר במדינת ישראל עם מכירות הנעמדות בכ- 100 מיליון יחידות בשנה". מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי בשנת 2003 השקיע החברה בפרסום המותג כ-5.031 מיליון דולר ואילו במהלך 2004 הושקע 3.605 מיליון דולר (מחיר מחירון, הנתונים בפועל נמוכים בכ-60 אחוז).
|
 |
 |
 |
 |
|
|