ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
שטראוס מעצבת מחדש את מילקי ומשיקה טעמים חדשים
המהלך יגובה בקמפיין פרסום בכיכובם של אקי אבני וסנדי בר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
20/7/2004 12:27
חברת שטראוס עורכת שינוי בעיצוב המותג הוותיק והפופולרי מילקי, לרגל חגיגות ה-25 שנה לחברה. במסגרת זו, אף יושקו שני טעמים חדשים למעדן: מילקי ריבת חלב ומילקי דובדבן בקצפת.

את המהלך יגבה קמפיין פרסום בכיכובם של הזוג הנוצץ אקי אבני וסנדי בר. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן/IPG,  יכלול סרטון טלוויזיה ושילוט חוצות על קיר ההלכה באמצעות - פרסום ברעם, תחת הסיסמה: "אל תשאירו אותו לבד".

סרטון הטלוויזיה
מציג את בני הזוג מנהלים דו-קרב חרבות על המעדן.

מנכ"ל שטראוס מחלבות, גדי לסין, מסר כי "מילקי הוא מותג המעדנים הנמכר ביותר במדינת ישראל עם מכירות הנעמדות בכ- 100 מיליון יחידות בשנה".
 
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי בשנת 2003 השקיע החברה בפרסום המותג כ-5.031 מיליון דולר ואילו במהלך 2004 הושקע 3.605 מיליון דולר (מחיר מחירון, הנתונים בפועל נמוכים בכ-60 אחוז).

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...