ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
דן רון מונה למנכ"ל LDI
החברה עוסקת במסחור מותגי ילדים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
20/7/2004 15:52
דן רון מונה למנכ"ל קבוצת LDI, המייצגת את מותגי הילדים הבינלאומיים  מבית וורנר ברוס (WB), דרים וורקס,  MGA, יוניברסל, ויאקום, מרוול ו-4Kids.  

חברת LDI בבעלות מפל תקשורת, מחזיקה היום בכ-75 אחוז מנתח השוק של  מסחור מותגי הילדים בארץ - המגלגל מידי שנה  כ 100 מיליון שקלים.
 
רון (36), בעל תואר שני בשיווק מאוניברסיטת Baruch ניו יורק,  שימש משנת 2001 כמנכ"ל ושותף בחברת IMH (אף היא מקבוצת מפל) המייצגת ומשווקת תאגידי תקשורת ישראליים ובינלאומיים בהם: MTV,CNN,ערוצי הספורט 5 וספורט 5+ וויוה.
 
בנוסף, משמש  רון כמנכ"ל  חברת אוק אינטראקטיב המציעה פתרונות  פרסום  באינטרנט בטכנולוגיה ייחודית . בעבר שימש  רון כסמנכ"ל שיווק בחברת תיא תקשורת  וכמנכ"ל  חברת נור  פרסום חוצות.
 
לדברי רון, "צפויה הרחבת תחום מסחור המותגים לפעילויות נוספות בהן:  פעילות סלולארית והרחבת תחום ה-non-food ברשתות השיווק הגדולות".

רון  יחליף את סיימון פיליפיס , שעזב את הארץ ושב ללונדון.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...