 |
רשת בורגראנץ' יוצאת במבצע " קיץ איטליאנו", בהשקעה כוללת של חצי מיליון דולר. במסגרת זו, אף השיקה הרשת מוצר חדש - "ראנץ' איטלקי" עם ירקות קלויים (אנטיפסטי). את המבצע ילווה קמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שיכלול טלוויזיה, קולנוע, ופעילות מתחת לקו. בקמפיין הושקעו 350 אלף דולר (מתוך סך כל סכום ההשקעה במבצע). הסרטון, מציג התרחשות בסניף המתנהלת כולה בזווית נטויה כרמז למגדל פיזה, תחת הסיסמא: "נכנסים לבורגראנץ' מרגישים אטיליה".
סמנכ"ל השיווק בבורגראנץ', חגית קמין, מסרה כי:"ממחקרים שערכנו עולה כי הגרלות של פרסים גדולים מהווים גורם המושך כ- 10% מהצרכנים להשתתף במבצע, אם כי זה משמעותי בעיקר בקרב גילאי 30+. על סמך נתונים אלה בחרנו לשלב בין פרס רכב הפונה בעיקר למשפחות לפרס חופשה למספר חברים יחדיו כדי להעניק ערך מוסף לבילוי המשותף בבורגראנץ'".
|
 |
 |
 |
 |
|
|