ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
בורגראנץ' במבצע קיץ איטלקי
הרשת השיקה המבורגר אנטיפסטי; המהלך יגובה בקמפיין בהיקף 350 אלף דולר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
25/7/2004 11:06
רשת בורגראנץ' יוצאת במבצע " קיץ איטליאנו", בהשקעה כוללת של חצי מיליון דולר. במסגרת זו, אף השיקה הרשת מוצר חדש - "ראנץ' איטלקי" עם ירקות קלויים (אנטיפסטי).
 
את המבצע ילווה קמפיין, באמצעות משרד  הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שיכלול  טלוויזיה, קולנוע, ופעילות מתחת לקו. בקמפיין הושקעו 350 אלף דולר (מתוך סך כל סכום ההשקעה במבצע). הסרטון, מציג התרחשות בסניף המתנהלת כולה בזווית נטויה כרמז למגדל פיזה,  תחת הסיסמא: "נכנסים לבורגראנץ' מרגישים אטיליה".

סמנכ"ל השיווק בבורגראנץ', חגית קמין, מסרה כי:"ממחקרים שערכנו עולה כי הגרלות של פרסים גדולים מהווים גורם  המושך כ- 10% מהצרכנים להשתתף במבצע,  אם כי זה משמעותי בעיקר בקרב גילאי 30+. על סמך נתונים אלה בחרנו לשלב בין פרס רכב הפונה בעיקר למשפחות לפרס חופשה למספר חברים יחדיו כדי  להעניק ערך מוסף לבילוי המשותף בבורגראנץ'".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...